-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Multibank opinia
Date: Wed, 20 Apr 2005 09:25:42 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 33
Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl
Message-ID: <d4505j$s4r$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1113981939 28827 212.76.39.226 (20 Apr 2005 07:25:39 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 20 Apr 2005 07:25:39 GMT
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
X-Accept-Language: pl, en-us, en
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345017
[ ukryj nagłówki ]Poniedzialek : otwarcie konta + konta walutowego zajelo jakies 20 minut.
Wtorek : wniosek o KK - trwalo to jakies 30 minut, zacial sie system itp. ;)
Obsluga mila, kompetentna (choc jak to zwykle bywa musialem tlumaczyc
jakie uslugi i dodatkowe opcje bank posiada, jednakze pani mnie
obslugujaca nie klocila sie ze mna tylko poszukala w papierach,
nastepnie poszla sie konsultowac, a pozniej przyznala mi racje. Trzeba
jednak zaznaczyc ze oferte swojego banku znala bardzo dobrze. Widac, ze
obsludze zalezy na klientach - pozwolilem sobie zainteresowac sie pewna
sytuacja jaka dziala sie obok, gdzie jakis czlowiek chcial zwiekszyc
sobie limit i panie kombinowaly jak mogly by mu pomoc).
Obsluga na telefonie, jak zwykle. Raz uzyskuje pewna informacje, by
pozniej na ten sam temat uzyskac informacje zupenie inna. Poproszenie o
imie i nazwisko pociaga za soba odpowidz "to ja to skonsultuje", co w
rezultacie prowadzi do udzielednia odpowiedz poprawnej.
Fajna jest opcja oddzwaniania do mnie, po zgloszeniu jakiegos problemu.
Minusem jest to, ze nic sie nie da zalatwic w ten sposob bo pani
oddzwaniajaca prosila bym zadzwonil na mLinie i zglosil ten problem
jeszcze raz. Po co wiec taka opcja..? Szkoda, ze nie moga mi
odpowiedziec mailowo. Za to oddzwaniaja doklanie wtedy kiedy zaznaczy
sie w pytaniu.
Ogolnie na razie nie jest zle. Co bedzie dalej czas pokaze.
Polecam oddzial na Domaniewskiej (chyba 41).
--
pozdrawiam
Mithos
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...