eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank opiniaMultibank opinia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank opinia
    Date: Wed, 20 Apr 2005 09:25:42 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 33
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl
    Message-ID: <d4505j$s4r$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1113981939 28827 212.76.39.226 (20 Apr 2005 07:25:39 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 20 Apr 2005 07:25:39 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; PL; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:345017
    [ ukryj nagłówki ]

    Poniedzialek : otwarcie konta + konta walutowego zajelo jakies 20 minut.

    Wtorek : wniosek o KK - trwalo to jakies 30 minut, zacial sie system itp. ;)

    Obsluga mila, kompetentna (choc jak to zwykle bywa musialem tlumaczyc
    jakie uslugi i dodatkowe opcje bank posiada, jednakze pani mnie
    obslugujaca nie klocila sie ze mna tylko poszukala w papierach,
    nastepnie poszla sie konsultowac, a pozniej przyznala mi racje. Trzeba
    jednak zaznaczyc ze oferte swojego banku znala bardzo dobrze. Widac, ze
    obsludze zalezy na klientach - pozwolilem sobie zainteresowac sie pewna
    sytuacja jaka dziala sie obok, gdzie jakis czlowiek chcial zwiekszyc
    sobie limit i panie kombinowaly jak mogly by mu pomoc).

    Obsluga na telefonie, jak zwykle. Raz uzyskuje pewna informacje, by
    pozniej na ten sam temat uzyskac informacje zupenie inna. Poproszenie o
    imie i nazwisko pociaga za soba odpowidz "to ja to skonsultuje", co w
    rezultacie prowadzi do udzielednia odpowiedz poprawnej.

    Fajna jest opcja oddzwaniania do mnie, po zgloszeniu jakiegos problemu.
    Minusem jest to, ze nic sie nie da zalatwic w ten sposob bo pani
    oddzwaniajaca prosila bym zadzwonil na mLinie i zglosil ten problem
    jeszcze raz. Po co wiec taka opcja..? Szkoda, ze nie moga mi
    odpowiedziec mailowo. Za to oddzwaniaja doklanie wtedy kiedy zaznaczy
    sie w pytaniu.

    Ogolnie na razie nie jest zle. Co bedzie dalej czas pokaze.

    Polecam oddzial na Domaniewskiej (chyba 41).


    --
    pozdrawiam
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1