  • Data: 2003-02-28 15:01:13
    Temat: [Multibank] ubawili mnie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzis telefon - Multilinka odpytala mnie z kilku danych a nastepnie wyjechala
    z tekstem iz zlozylem dyspozycje zamkniecia rachunkow (fakt w styczniu to
    robilem :))) i ze na rachunku euro mam -0,21 a na PLN 1,00 i czy oni moga
    sobie to skompensowac. Zgodzilem sie - co ssie bede z nimi bil. Na koniec mi
    powiedzieli ze dzis juz zamkna moj rachunek.

    Wszytsko by bylo w porzadku gdyby nie to ze dzis pobrali oplate za
    prowadzenie konta (wszystkie rachunki byly na plusie) i dopiero po tym
    zamkneli rachunki.

    A niech to wyjdzie pazernemu Multi na zdrowie ;) moze moje marne grosze
    wplyna na kiepska kondycje BRE :)))

    --
    JaKi (juz bez rachunku w Multi) :))