  • 51. Data: 2003-04-12 14:49:16
    Temat: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Od: Maciej Dąbrowski <m...@p...com>

    > a co ona zrobila nie tak??? nie usiadła w okienku kasowym i nie przyjela
    > wplaty od klienta?

    A cóż takiego niespotykanego by się stało, gdyby właśnie tak zrobiła????
    W innych bankach to normalka.
    MD

  • 52. Data: 2003-04-12 14:55:20
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tester_" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
    > poszedlem do tego pieknego banku (w zyciu bymn nie poszedl ale mam konto w
    > Inteligo),[,,,.]
    > czy mozna gdzies zlozyc skarge na nia???

    W normalnym mieście to taką operację robi się w bankomacie.
    Wrzuca mu się kopertę z blankietem i gotówką do "brzucha".:-)
    I nie stoi w kolejkach.
    Ale jak ktoś lubi stać, jest nieprzygotowanym do korzystania z oferty banku, to ma
    problem.

  • 53. Data: 2003-04-12 15:08:48
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    poczytaj posty w tym wątku to moze zrozumiesz, ze bank tak jak juz ktos tu
    napisał nie jest "kramikiem z pietruszką" i nie kazdy moze robic co mu sie
    podoba
    To ze ktos jest kierownikiem to nie znaczy ze ma mozliwosc robienia
    wszystkiego naraz (nawet jak klient wymusza to krzykiem)

    Marek

  • 54. Data: 2003-04-12 16:57:06
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Coz, faktycznie bankowcem nie jestem... :)

    > Jedyne rozwiązanie - nie korzystać z usług.

    Juz wczesniej przyjalem do wiadomosci fachowe wyjasnienia
    sprowadzajace sie do jednego wniosku "ze sie nie da i juz".
    Jest bank, jest procedura i jest problem, wiec omijac ta
    cala trojke z daleka!

    GreG

  • 55. Data: 2003-04-12 17:49:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "GreG" <g...@n...wp.pl> wrote in message

    > Juz wczesniej przyjalem do wiadomosci fachowe wyjasnienia
    > sprowadzajace sie do jednego wniosku "ze sie nie da i juz".

    Przeciez nikt nie napisal, ze sie nie da. Czasami po prostu nie mozna
    wprowadzic zmian w ciagu kilku chwil.

    > Jest bank, jest procedura i jest problem, wiec omijac ta
    > cala trojke z daleka!

    Procedutry okreslaja standardy. Sa one po to by zabezpieczyc tak bank, jak i
    klienta. Operacje z udzialem gotowki sa jednym z niebezpieczniejszych
    punktow. Pracownik dokonujacy takich operacji powinien byc bardzo dobrze
    przygotowany do takich operacji. Powinien przejsc kurs dotyczacy
    rozpoznawania znakow pienieznych, metod ich zabezpieczen, rozpoznawania
    falszych banknotow, najczesciej spotykanych technik ich falszowania.
    Powinien znac rowniz podstawy grafologii, tricki stosowane przez falszerzy,
    a takze sposoby zachowania w przypadku napadu. Do tego nalezy dodac
    odpowiedzialnosc za wprowadzenie do obiegu falszywych pieniedzy. Bankowiec
    jako profesjonalista nie moze sie tlumaczyc tak jak klient, ze nie zauwazyl
    falsyfikatu [zeby uniknac takiej sytuacji bardzo czesto pieniadze wplacane
    przez klienta nie moga byc wyplacone nastepnemu klientowi, a musza najpierw
    trafic do skarbca].
    Jak widzisz jest to dosc skomplikowane. Wiec jeszcze raz powtarzam... nalezy
    napietnowac bank za kolejki, ale nie mozna terrorem zmuszac innej osoby do
    wykonywania obowiazkow do ktorych prawidlowego wykonania nie jest
    odpowiednio przygotowana. Wystarczy tylko troche wyobrazni i wyrozumialosci
    zeby zrozumiec sytuacje opisana w poscie rozpoczynajacym watek.

    Maciej

  • 56. Data: 2003-04-12 20:07:18
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Palabra,
    w wiadomości <b791qr$7h9$1@inews.gazeta.pl> z 2003-04-12 14:46:19
    przeczytałem:

    > I tak trzymać! Ja to zrobiłam w stosunku do PBK jakies 2 lata temu.

    a ja z pekao sa...
    najzdrowsza metoda - glosowac nogami. :-)
    bez nerwow, bez stresow, bez narazania sie na czytanie na tej grupie
    dziesiatkow usprawiedliwien dla dennej obslugi. nie doczytalem niestety
    takich usprawiedliwien dla opisanego oddzialu PKO BP, ktore by mnie
    przekonaly: uprawnienia do obslugi gotowkowej, chorobowe, zwolnienia... a
    coz to obchodzi klienta?
    ja laik jestem, ale jesli bankowi nie zalezy na klientach, to... moze
    faktycznie zrezygnowac z wplaty w banku i pojsc na poczte? wylosowac
    numerek, odczekac dwie godziny, zaplacic slona prowizje...
    hm, tez nie bardzo. :-)
    konkluduje, ze klient ma zawsze w plecy. ma to jak w banku.
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Camel - A Boy's Life

  • 57. Data: 2003-04-12 20:53:46
    Od: "ania" <a...@w...pl>

    > Coz, faktycznie bankowcem nie jestem... :)

    ja też nie jestem :)

    > Juz wczesniej przyjalem do wiadomosci fachowe wyjasnienia
    > sprowadzajace sie do jednego wniosku "ze sie nie da i juz".
    > Jest bank, jest procedura i jest problem, wiec omijac ta
    > cala trojke z daleka!

    Dla mnie ten cały wątek dotyczył chamstwa i braku wyobraźni. Jedynie.
    Wyobraź sobie, że każda z 15 osób stojących w kolejce zachowuje się tak
    właśnie jak on...:)
    Po chwili zjawiłaby się tam policja.
    Nazywa się w tym wątku ludzi z banku: gamoniami, panienkami, babami, czy
    wreszcie pojawia się jakaś tajemnicza Ziuta... brak elementarnej kultury i
    szacunku dla innego człowieka. Skąd to poczucie wyższości i bezgraniczna
    wiara w nieomylność własnych teorii???
    A na nerwy - jak już pisałam - Deprim - 3 tygodnie i po kłopocie - według
    ulotki... ;-)
    Ja osobiście staram się nie denerwować, omijam z daleka miejsca, które
    wywołują stres, a bywam w przyjaznych. W PKO BP nie bywam, czasem w PEKAO
    SA. Podoba mi się mbank :-)
    A.

  • 58. Data: 2003-04-12 22:02:12
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    > Dla mnie ten cały wątek dotyczył chamstwa i braku wyobraźni. Jedynie.
    > Wyobraź sobie, że każda z 15 osób stojących w kolejce zachowuje się tak
    > właśnie jak on...:)

    dokładnie

    .
    > Nazywa się w tym wątku ludzi z banku: gamoniami, panienkami, babami, czy
    > wreszcie pojawia się jakaś tajemnicza Ziuta

    dokładnie, chociaz ja niestety tez uzylem takich przymiotnikow w tym watku:(

    ... brak elementarnej kultury i
    > szacunku dla innego człowieka. Skąd to poczucie wyższości i bezgraniczna
    > wiara w nieomylność własnych teorii???

    u niektorych stad ze jak juz korzystaja z uslug danego banku to wydaje im
    sie ze bez nich ten bank by nie istnial, a w ogole to sa bogami tego swiata

    Marek

  • 59. Data: 2003-04-12 22:16:46
    Od: Laik <g...@b...pl>

    Hello Marek,
    w wiadomości <b7a2b3$15uf$1@news.atman.pl> z 2003-04-13 00:02:12
    przeczytałem:

    nie masz racji. kultura, wyobraznia, savoir vivre i kindersztuba to jedno.
    nieudolny urzad czy firma typu bank - to co innego. problem nieudolnosci,
    braku kompetencji, niemocy, niecheci do pracy i wywiazania sie ze swoich
    obowiazkow - to jest wlasnie ten opisany problem.

    > dokładnie

    przeciez nie powinno sie w ogole cos takiego zdarzyc!
    rety, nie mylcie skutkow z przyczynami. zwalczajmy przyczyny!
    w setkach instytucji jeszcze siedza niekompetentne biurwy, nie broncie
    ich.

    > ... brak elementarnej kultury i

    ROTFL.
    przeciez to nie byla teoria, czysta zyciowa praktyka.
    do bialosci doprowadza mnie szereg instytucji, gdzie marnotrawie mnostwo
    czasu, bo nierobom nie chce sie ruszyc dupska i dopilnowac swoich
    obowiazkow.
    sorry, jesli stoicie po drugiej stronie tej lady. na pewno wkladacie
    wiecej serca w wykonywana prace niz opisany oddzial PKO. ;-)

    > u niektorych stad ze jak juz korzystaja z uslug danego banku to wydaje im
    > sie ze bez nich ten bank by nie istnial, a w ogole to sa bogami tego swiata

    pierwsza czesc jest prawdziwa, druga to twoje konfabulacje...?
    --
    Laik
    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2003-04-12 22:24:15
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > sobie tylko pomyślą należy. Skąd przekonanie, że 2 osoby które siedzą nie w
    > kasie nic nie robią.
    > Oczywiste jest, że klient w banku jako instytucji świadczącej usługi jest
    > najważniejszy, że powinno się dbać o jego interesy, ale...dla bogatszych
    > osobny pokój i pięterko, dla biedniejszych czasem kolejka. Tak jest
    > wszędzie.
    > Zreformujmy pocztę. Wpadajmy tam i rzucajmy listy wraz z pieniędzmi na
    > podłogę, bo nam się nie chce losować numerków w tych piekielnych automatach

    Ty tez pracujesz w PKObp? A w ktorym oddziale jesli wolno spytac?