    From: Laik <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NERWY w oddziale PKO BP
    Date: Sat, 12 Apr 2003 22:07:18 +0200

    Hello Palabra,
    w wiadomości <b791qr$7h9$1@inews.gazeta.pl> z 2003-04-12 14:46:19
    przeczytałem:

    > I tak trzymać! Ja to zrobiłam w stosunku do PBK jakies 2 lata temu.

    a ja z pekao sa...
    najzdrowsza metoda - glosowac nogami. :-)
    bez nerwow, bez stresow, bez narazania sie na czytanie na tej grupie
    dziesiatkow usprawiedliwien dla dennej obslugi. nie doczytalem niestety
    takich usprawiedliwien dla opisanego oddzialu PKO BP, ktore by mnie
    przekonaly: uprawnienia do obslugi gotowkowej, chorobowe, zwolnienia... a
    coz to obchodzi klienta?
    ja laik jestem, ale jesli bankowi nie zalezy na klientach, to... moze
    faktycznie zrezygnowac z wplaty w banku i pojsc na poczte? wylosowac
    numerek, odczekac dwie godziny, zaplacic slona prowizje...
    hm, tez nie bardzo. :-)
    konkluduje, ze klient ma zawsze w plecy. ma to jak w banku.
    --
    Laik
    Pozdrawiam słuchając: Camel - A Boy's Life