  • 11. Data: 2010-08-13 05:33:58
    Temat: Re: NTG - Krzyż.
    Od: "Michu" <m...@g...com>

    Użytkownik " wlater" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:i40fkm$1ln$1@inews.gazeta.pl...

    > Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
    > błogosławionaś Ty między niewiastami,
    > i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
    > Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi
    > teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen

    Wypisywanie modlitw w necie ma potrójną moc sporawczą, a Ty masz 36% wiecej
    szans na zbawienie.
    Gruby.

  • 12. Data: 2010-08-13 05:39:07
    Od: "Michu" <m...@g...com>

    Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że są mniejsze kolejki u lekarzy :)
    Babcie uzdrowienia szukają pod krzyżem i nie na koszt NFZ.
    Gruby.

  • 13. Data: 2010-08-13 06:55:03
    Od: a...@v...pl

    > Najlepsze z tego wszystkiego jest to, że są mniejsze kolejki u lekarzy :)
    > Babcie uzdrowienia szukają pod krzyżem i nie na koszt NFZ.
    > Gruby.

    To jak już mowa o krzyżach, pomnikach i pieniądzach, to gdzie i ile mam wpłacić
    kasy na budowę pomnika zamiast krzyża. Chyba nie godzi się, aby kraj w kryzysie,
    po licznych kataklizmach dodatkowo obarczać na moje widzimisię. Mam nadzieję, że w
    razie czego krzykacze pójdą w moje ślady. Proponuję aby kwoty były proporcjonalne
    do aktywności i głośności w walce o wydawanie cudzych pieniędzy.

  • 14. Data: 2010-08-13 07:10:33
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Poza tematem...czy S.Żółtek z Krakowa jest dalej w UPR ?

    Jeżeli chodzi o mnie to nie wiem. Nie jestem w UPR-rze ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/