  • Data: 2009-05-20 21:40:57
    Temat: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odnośnie naszej wspólnej grupowej dyskusji odnośnie Wałęsy ...

    http://tiny.pl/z3pf

    [...] "Leszek" się nie przyzna, musi brnąć w to bagno do samego (swojego)
    końca -
    jest zakładnikiem - tych którzy oszukali ....
    A gdyby się nawet przyznał, to za "Leszkiem" już nikt nie pójdzie - opuszczą
    go nawet siły zła, które teraz idą z nim ramię w ramię ....

    Póki co, ma jeszcze szansę się na tym świecie zrehabilitować, ale wszystko
    wskazuje na to że z niej jednak nie skorzysta (górę bierze typowo
    polsko-sarmacki charakter - "ja wam pokaże, człowiek ze wsi, a popatrzcie
    czego dokonałem....").

    Szkoda, bo wyjawienie prawdy byłoby bardzo szlachetnym gestem na koniec
    życia tej jakże kontrowersyjnej postaci, który (w mojej opini) mogłby pomóc
    w pojednaniu naszego skłóconego narodu .....

    P.S. Wydaje mi się że byłoby miło gdybyśmy nie musieli się tutaj na
    pl.biznes.wgpw z XXL-em, Viper-em wykłócać o życiorys Wałęsy .... [...]".

    Jak już Żakowski (ten sam który tydzień temu wychwalał Wałęsę pod niebiosa)
    wyzywa go dzisiaj od agentów Putina, to moze dobre idzie ?.
    Może Wałęsa uczciwie wyspowiada przed narodem ?.

    P.S. Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu
    bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwać ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/