  • 11. Data: 2011-07-07 12:06:32
    Temat: Re: Na czym Getin Online zarabia...
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "FiFi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iv3ucs$b68$1@inews.gazeta.pl...

    >Odsetki ze zrywanej lokaty to im malo, opracają moją kasą bezkarnie od 6 dni.

    No to domagaj sie odsetek ustawowych za zwloke

  • 12. Data: 2011-07-07 13:21:54
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-07-07 14:06, Waldek pisze:

    > Użytkownik "FiFi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No to domagaj sie odsetek ustawowych za zwloke

    Jak ja się swego czasu o coś podobnego poawanturowałem, to dali odsetki
    takie, jak były wcześniej na tej lokacie. Ale nie pamiętam który to z
    lesiowych.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 13. Data: 2011-07-07 16:59:34
    Od: "m" <x...@q...com>

    > Jak ja się swego czasu o coś podobnego poawanturowałem, to dali odsetki
    > takie, jak były wcześniej na tej lokacie. Ale nie pamiętam który to z
    > lesiowych.

    Tak sobie pomyslałem, że jakby dobrego papuge znalazł to mógłby się po
    procesować z tytułu start poniesionych za to, że np musiał zrezygnować z
    jakieś inwestycji z powodu braku środków które nie wpłyneły itp ...

    W Stanach ludzie miliony w sądach wygrywali z takich powodów .....

    powodzenia

    mm