  • 11. Data: 2010-04-17 09:49:21
    Temat: Re: Na śmierć + Prezydenta Kaczyńskiego
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > nienawisc i glupota Kaczystow. Za jednym zamachem, pozbyli sie
    > rosyjscy generalowie
    > szefa polskiego sztabu generalnego i dowodcow poszczegolnych rodzajow
    > sil zbrojnych.

    Zamilknij prosty człowieku. Chowamy "niskiego", Wielkiego Prezydenta.

    Ogarnia mnie przerażenie, co dzieje się za kurtyną w czasach ogólnonarodowej
    żałoby.

    kc

    Zbigniew Brzeziński: "Pojednanie, które może zmienić mapę Europy"

    http://www.tvn24.pl/12691,1652247,0,1,brzezinski-pro
    ponuje-grob-ofiar-
    katynia-na-wawelu,wiadomosc.html

  • 12. Data: 2010-04-17 16:51:12
    Od: k...@o...pl

    > "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Tusk chcac utrzymac sie u wladzy,
    > zerowal niestety na niskich instynktach i
    > taki tez elektorat przyciagnal.
    > Jak to dzialalo - bylo widac:
    > zamiast dyskusji, polemiki - nakrecajaca sie agresja.
    >
    > W tym tygodnu jednak,
    > wszyscy politycy zachowali sie godnie, co cieszy.
    >
    > Mam wrazenie ze dla ekipy Tuska,
    > ta czesc jego elektoratu, grajaca na niskich instynktach,
    > stala sie dla niego niewygodna.
    > Odcina sie od niej milczeniem.
    > Czy bedzie tak dalej, po pogrzebie- czas pokaze.
    >
    > Druch

    Na litość boską, ludzie wy tak strasznie rozwiniętą sklerozę macie? Jakim trzeba
    być podłym, aby wykorzystywać czas żałoby na zakłamywanie rzeczywistości???
    Przypomnieć kilka nazwisk, które bez pardonu szydziły, wykpiwały i co najgorsze
    wymyślali wobec przeciwników? Jakim niskim poziomem jeszcze się popisze
    postsolidaruchowa tłuszcza. Samolotu wam mało? Wulkanu wam mało? Jakiego jeszcze
    kataklizmu wzywacie???

  • 13. Data: 2010-04-17 17:44:28
    Od: fatso <f...@n...com>

    k...@o...pl wrote:

> [...]
    > postsolidaruchowa tłuszcza. Samolotu wam mało? Wulkanu wam mało? Jakiego jeszcze

    Wzywamy Swietej Wojny, Termonuklearnej.

  • 14. Data: 2010-04-17 17:52:17
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymyślali wobec przeciwników? Jakim niskim poziomem jeszcze się popisze
    > postsolidaruchowa tłuszcza. Samolotu wam mało? Wulkanu wam mało? Jakiego

    Zgaduję: wulkan był ruski, zdalnie sterowany, w zestawie do
    samodzielnego montażu?

    --
    marfi

  • 15. Data: 2010-04-17 18:23:26
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    Wulkanu wam mało? Jakiego jeszcz
    > kataklizmu wzywacie???

    http://expo.edu.ph/pinatubo/index.html

    Nie wstrzymano wtedy lotów, a przynajmniej nic o tym nie wiem

    kc

  • 16. Data: 2010-04-17 18:38:20
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik " kc" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > k...@o...pl napisał(a):
    >
    > Wulkanu wam mało? Jakiego jeszcz
    >
    > http://expo.edu.ph/pinatubo/index.html
    >
    > Nie wstrzymano wtedy lotów, a przynajmniej nic o tym nie wiem

    http://newsinfo.inquirer.net/inquirerheadlines/natio
    n/view/20100417-264737/In-1991-it-was-Pinatubo

    --
    marfi

  • 17. Data: 2010-04-17 18:39:16
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    Pył wulkaniczny nie niszczy na szczęście silników okrętowych:

    http://defpro.com/news/details/14544/

    kc

  • 18. Data: 2010-04-17 19:09:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Pył wulkaniczny nie niszczy na szczęście silników okrętowych:
    >
    > http://defpro.com/news/details/14544/

    Znasz jakieś przypadki przelotu działających silników okrętowych na
    pułapie powyżej 6000 mnpm?

    --
    marfi

  • 19. Data: 2010-04-17 19:19:56
    Od: " kc" <k...@N...gazeta.pl>

    marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

    > Znasz jakieś przypadki przelotu działających silników okrętowych na
    > pułapie powyżej 6000 mnpm?

    Nie zrozumiałeś. Jeszcze raz : ogarnia mnie przerażenie na myśl o tym, co
    dzieje się za kurtyną narodowej żałoby

    pozdrawiam
    kc

  • 20. Data: 2010-04-17 19:23:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Nie zrozumiałeś. Jeszcze raz : ogarnia mnie przerażenie na myśl o tym, co
    > dzieje się za kurtyną narodowej żałoby

    A co się ma dziać? To samo co się działo... dzielić, dzielić i rządzić.

    --
    marfi

    PS. Mój telefon Nokia również wygląda na odporny na pył wulkaniczny.