  • 21. Data: 2010-04-17 22:06:27
    Temat: Re: Na śmierć + Prezydenta Kaczyńskiego
    Od: "Protz" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał

    >Marcin Wolski

    Sekretarz PZPR w PR3, rok 1981.

    Protz

  • 22. Data: 2010-04-18 05:03:23
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Marcin Wolski

    Smieszy mnie, ze grupowa prawica wyje z zachwytu nad kolejnym tekstem bylo I
    sekretarza POP PZPR w 3 Programie Polskiego Radia

  • 23. Data: 2010-04-18 10:11:24
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "Protz" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał

    >Marcin Wolski

    Sekretarz PZPR w PR3, rok 1981.

    Protz
    ==============

    Protz, w tamtych czasach było to normalne, także jednoczesna przynależność do
    PZPR i Solidarności.
    Były też transmisje TV ze wspólnych narad. [juz nie pamiętam jaką nazwę miały te
    audeycje]
    dopero r. 1982 przyniósł większą polaryzację.

    Naprawdę warto to wiedzieć.

    Dzisiaj o partyjniactwie w stylu .. nie będę nazywać, można mówić w odniesieniu
    do wszystkich obecnych partii, móże najbardziej wyłamuje się PSL.
    I to jest zadziwiające, ten powrót do tego, co było fatalne.

    :) Barbara

  • 24. Data: 2010-04-18 11:09:22
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 18-04-2010 o 08:03:23 Lech Dubrowski <3...@3...com.pl> napisał(a):

    > Smieszy mnie, ze grupowa prawica wyje z zachwytu nad kolejnym tekstem
    > bylo I
    > sekretarza POP PZPR w 3 Programie Polskiego Radia

    wyje? tekst jest w miare zgrabny, a do tego dotyka sedna sprawy. Niemal
    każda opcja (myslaca) czuje niesmak do zamieszania jakie wywołaly media.
    Jesli w tym poscie nazwisko Wolskiego tak Cie razi, że treśc jest
    nieistotna, to zastanawiam sie co konkretnie mu zarzucasz oprócz bycia
    serketarzem POP.
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 25. Data: 2010-04-18 11:44:08
    Temat: Re: Las teutoburski
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    widze ze nikt sie nie wzruszyl moim peanem zalobnym na czesc Pana
    Prezydenta.
    No to damy obraz plastyczny mojego zalu:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=Gdansk1970Pieta.jpg

    Kupilem ten obraz pare dni temu i jestem nim wstrzasniety.

    fatso

  • 26. Data: 2010-04-18 12:02:06
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "Barbara"
    > Naprawdę warto to wiedzieć.

    Pamietam te dyskusje

> [...]
    > do wszystkich obecnych partii, móże najbardziej wyłamuje się PSL.
    > I to jest zadziwiające, ten powrót do tego, co było fatalne.

    Prawde mowiac to nie spodziewalem sie, ze tak ostrych sporow miedzy PO i
    PiS. Coraz czesciej dochode do wniosku, ze one sluza wylacznie zwiekszeniu
    elektoratu i doprowadzenia do systemu dwupartyjnego. Na tle tych sporow Lech
    Kaczynski sprawial na mnie wrazenie czlowieka zmeczonego zyciem, ktoremu
    dominujacy brat kaze byc prezydentem Warszawy, a pozniej Polski.

    Leszek

  • 27. Data: 2010-04-18 12:25:44
    Od: " marq111" <m...@N...gazeta.pl>

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > :) Barbara
    > Droga Barbaro,nie opowiadaj głupot..to nie było normalne..oczywiście zawsze
    znajdą sie ludzie choragiweki,którzy siedzą okrakiem na barykadzie i czekaja
    kto wygra..Ci co mieli poskładane pod "kopułą" to wypisywali się z PZPR i
    wstępowali do "Solidarnośći" , ma się rozumieć ,że najwięcej dwulicowców było
    w Warszawie.Z opłakiwaniem Kaczyńskiego jest podobnie,wybory tuż ,tuż. to
    trzeba się ustawić na dwie strony..

  • 28. Data: 2010-04-27 09:47:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    A to co za jakaś nieudolna podwórkowa rymowanka, zrobiona na szybkiego
    kalka, jakże pięknego wiersza Juliana Tuwima?

    To już lepiej Czarli-Panienko jak kosiłeś bez litości depo innych
    panienek. Nie zniżaj się do poziomu ludzi pokroju Marcina W., bo będziesz
    musiał na grupę z podłogi pisać.

    --
    xbartx