  • 1. Data: 2011-09-24 16:48:38
    Temat: Nadeszło nowe...Credit Agricole
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Nikt nie pisze, że się coś zwaliło? System działa, wszystko ok? Jak nie
    w Polsce ;)
    Jak dla mnie sprawnie to zrobili, choć ten zielony...muszę się widać
    przyzwyczaić.
    piona

  • 2. Data: 2011-09-24 17:46:32
    Temat: Re: Nadeszło nowe...Credit Agricole
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    Piona napisał:
    > Nikt nie pisze, że się coś zwaliło? System działa, wszystko ok? Jak nie w Polsce ;)
    > Jak dla mnie sprawnie to zrobili, choć ten zielony...muszę się widać przyzwyczaić.

    A zmieniło się - jest nowy adres logowania.
    Poza tym zmiany są jedynie kosmetyczne, zastąpiono wszędzie Lukas na Credit.. ,
    boldem pisane odbiorców i no
    ten zielony kolor IMHO nie jest zły. Nic się nie mogło popsuć przy tak niewielkich
    zmianach. Nie ma żadnych
    zmian funkcjonalności.

    --
    Boguś

  • 3. Data: 2011-09-24 19:58:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 24 Sep 2011 19:46:32 +0200, Boguś napisał(a):

    > zastąpiono wszędzie Lukas na Credit..

    Dla porządku - nie wszędzie. Jako właściciel certyfikatu strony jest
    nadal Lukas Bank ;)

  • 4. Data: 2011-09-24 20:55:21
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Boguś" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nic się nie mogło popsuć przy tak niewielkich zmianach. Nie ma żadnych zmian
    > funkcjonalności.

    Jak to nie mogło się popsuć, jak się popsuło. Macie dostęp do zakładki
    "ustawienia"? Bo ja NIE MAM.
    Po kliknięciu w zakładkę "ustawienia" wyrzuca mi komunikat:

    "W systemie nie zdefiniowano domyślnego pakietu".

    I nie mam podglądu limitów w kanałach internetowym, IVR , telefonicznym itd.
    Nie mogę też decydować o e-przelewach. Nie pamiętam, co tam jeszcze było w tej
    zakładce. Jak zwykle wszyscy mają dobrze, a ja ma po...bane.
    Ja jestem ten klient, który przez dwa tygodnie nie mógł założyć rachunku
    oszczędnościowego na 4,86%. Wszyscy mogli , a ja k...a, nie. System czwarty
    rachunek oszczędnościowy zakładał konsekwentnie na 4,05%
    Teraz też chyba nie przewidzieli, że są klienci z dwoma rachunkami ROR , do
    obydwu dostęp przez internet, obsługiwanymi w dodatku jednym tokenem.
    Tylko że do do wczoraj w Lukasie to działało, miałem aktywną zakładkę
    "ustawienia w obydwóch RORach, a dziś DUPA!. Nie mam w żadnym. Ktoś coś w tym
    systemie popier....ił
    Nie wiem, jakie mam aktualne limity, w ogóle nie działa zakładka "ustawienia".
    Mam powoli dość tego burdelu.

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-09-25 13:27:56
    Od: Boguś <t...@w...pl>

    wiatrak napisał:

    > Jak to nie mogło się popsuć, jak się popsuło. Macie dostęp do zakładki
    "ustawienia"? Bo ja NIE MAM.
    > Po kliknięciu w zakładkę "ustawienia" wyrzuca mi komunikat:
    >
    > "W systemie nie zdefiniowano domyślnego pakietu".

    Mamy dostęp do zakładki 'ustawienia" i mamy kanały dostępu i płatności internetowe

> [...]
    mogę też decydować o
    > e-przelewach. Nie pamiętam, co tam jeszcze było w tej zakładce. Jak zwykle wszyscy

    No właśnie to tylko u ciebie taki dyshonor bo my to wszystko mamy

    --
    Boguś

  • 6. Data: 2011-09-25 21:10:44
    Od: notveryoldman <n...@g...pl>

    W dniu 2011-09-25 15:27, Boguś pisze:

    > Mamy dostęp do zakładki 'ustawienia" i mamy kanały dostępu i płatności
    > internetowe

    Mów za siebie - bo ja nie mam. Mam za to to, co wiatrak.

    --
    notveryoldman

  • 7. Data: 2011-09-26 09:04:57
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 24 Sep 2011 19:46:32 +0200, Boguś <t...@w...pl> wrote:

    >ten zielony kolor IMHO nie jest zły. Nic się nie mogło popsuć przy tak niewielkich
    zmianach. Nie ma żadnych
    >zmian funkcjonalności.

    A jednak: jest link "sprawdź promocje" (przy "nie masz żadnych
    wiadomości" - cytaty z pamięci) - i ten link nie działa :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2011-09-26 09:22:50
    Od: "Artur Kubit" <a...@i...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4e7f98d4$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > Mów za siebie - bo ja nie mam. Mam za to to, co wiatrak.

    Ja też nie mam, ale czy to nie jest związane z posiadaniem konta Premium?

  • 9. Data: 2011-09-26 10:08:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "notveryoldman" <n...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:4e7f98d4$0$2457>
    > Mów za siebie - bo ja nie mam. Mam za to to, co wiatrak.

    Teraz jest jeszcze "lepiej". Po kliknięciu w zakładkę "Ustawienia" wywala mnie
    całkowicie z banku i wywala komunikat:

    "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest niedostępny."

    wiatrak

  • 10. Data: 2011-09-26 10:56:39
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Artur Kubit" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Ja też nie mam, ale czy to nie jest związane z posiadaniem konta Premium?

    No to chyba u ciebie tym bardziej :) powinno działać.

    wiatrak