  • Data: 2007-07-16 06:48:07
    Temat: Nadpłata raty kredytu
    Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Przymierzam się do zaciągnięcia kredytu hipotecznego: 100% wartości
    inwestycji, na 30 lat, w PLN, mieszkanie od developera.
    Po wprowadzeniu się do nowego mieszkania zamierzam sprzedać stare i spłacić
    uzyskanych środków część kredytu.
    Jak wygląda sytuacja po spłaceniu części kredytu: mogę skrócić okres
    kredytowania pozostawiając podobną wielkość raty (takie rozwiazanie mnie
    interesuje)? Od czego to zależy? Czy powinnam mieć to zagwarantowane w
    umowie? Czy trzeba podpisywać dodatkowy aneks aby bank przygotował nowy
    harmonogram?
    Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki i pozdrawiam,
    ae