  • 11. Data: 2006-04-25 14:48:02
    Temat: Re: Najtańszy kredyt hipoteczny w PLZ?
    Od: "Janek Pradera" <s...@B...onet.eu>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2j4hc$vld$1@news.onet.pl...
    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze
    oprocentowanie
    > dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z bezprowizyjną
    > możliwościa wcześniejszej spłaty?

    Pewnie, że jest. PEKAO SA, Millenium...
    Może nie od pierwszej rozmowy, ale przy drugiej można być juz mile
    zaskoczonym.
    Wiem z autopsji. Osobiście wybrałem PEKAO.

    -Janek-

  • 12. Data: 2006-04-25 18:06:03
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Pewnie, że jest. PEKAO SA, Millenium...
    > Może nie od pierwszej rozmowy, ale przy drugiej można być juz mile
    > zaskoczonym.
    > Wiem z autopsji. Osobiście wybrałem PEKAO.
    Jakies szczegoly? Oprocentowanie,marża?

  • 13. Data: 2006-04-25 18:34:03
    Od: "Karol" <k...@...o.s.p.a.m.o2.pl>

    > Jakies szczegoly? Oprocentowanie,marża?

    Wlasnie ja probowalem wysac na PRIVa.
    Ale cos mi Twoj email fiksuje :-)

  • 14. Data: 2006-04-25 18:34:30
    Od: "Karol" <k...@...o.s.p.a.m.o2.pl>

  • 15. Data: 2006-04-25 18:53:35
    Od: Grzegorz Gawron <"grzegorz[podkreslenie]gawron"@poczta.onet.pl>

    Bartek napisał(a):

    > Wymagano dla kredytów pow.100k PLN lub/i dla kredytobiorców z podwyższonym
    > ryzykiem (wojsko, policja itp.) lub/i kiedy dochód gł.kredytobiorcy
    > przekracza 50% dochodów rodziny.

    szczerze mówiąc nie znam rodziny gdzie dochód głownego kredytobiorcy nie
    przekracza 50%. Ba , nawet nie znam takiej, gdzie jest on tylko równy 50%.

    pzdr,
    Grzesiek

  • 16. Data: 2006-04-26 08:01:46
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > szczerze mówiąc nie znam rodziny gdzie dochód głownego kredytobiorcy nie
    > przekracza 50%. Ba , nawet nie znam takiej, gdzie jest on tylko równy 50%.

    No wlasnie, zacytowalem dokladnie informacje uzyskaną w BPH.
    Dla mnie tez brzmialo to kretynsko, bo jak to zrobic aby dwoje
    kredytobiorców mialo po 50% równo 'jak w pysk strzelił'?

  • 17. Data: 2006-04-26 08:17:02
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > No wlasnie, zacytowalem dokladnie informacje uzyskaną w BPH.
    > Dla mnie tez brzmialo to kretynsko, bo jak to zrobic aby dwoje
    > kredytobiorców mialo po 50% równo 'jak w pysk strzelił'?

    A tam od razu kretyńsko. Może chodzi o istnienie trzeciego? Wtedy zapis ma
    sens.

    Sz.

  • 18. Data: 2006-04-26 08:26:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > No wlasnie, zacytowalem dokladnie informacje uzyskaną w BPH.
    > Dla mnie tez brzmialo to kretynsko, bo jak to zrobic aby dwoje
    > kredytobiorców mialo po 50% równo 'jak w pysk strzelił'?

    Nie tędy droga, głównym kredytobiorcą musi być ten co mniej zarabia ;-)

  • 19. Data: 2006-04-26 08:44:55
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    > Nie tędy droga, głównym kredytobiorcą musi być ten co mniej zarabia ;-)

    Tez tak pomyslalem , ale pani w bphu twierdzi, ze glowny, jest ten co wiecej
    zarabia ;-)

    przy 3 to ma pewno sens, ale glownie kredyty wspolen obejmuja 2 malzonków

  • 20. Data: 2006-04-26 09:18:54
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > przy 3 to ma pewno sens, ale glownie kredyty wspolen obejmuja 2 malzonków

    Jak główny zemrze (tfu tfu), to pozostanie jeden, któremu ciężko będzie
    spłacić kredyt jeśli np. zdolność kredytowa była "na krawędzi". A jak było
    trzech współkredytobiorców (fajne słowo) to pozostaje nadal dwoje. Zawsze
    jakaś pociecha dla banku, mniejsze ryzyko (teoretycznie) i stąd taka
    zagrywka z ich strony.

    Szymon