  • 21. Data: 2006-04-26 13:03:27
    Temat: Re: Najtańszy kredyt hipoteczny w PLZ?
    Od: "Janek Pradera" <s...@B...onet.eu>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e2lo7e$39m$1@news.onet.pl...
    > Jakies szczegoly? Oprocentowanie,marża?

    Mogę powiedzieć tyle, że w PEKAO oprocentowanie = WIBOR 3m + marża, przy
    czym dali marżę poniżej 1%. Nawet mniej niż 0.9 % ... Całość oprocentowania
    < 5%...
    Mają za to prowizję za udzielenie kredytu, która jednak tez drastycznie
    spadła w trakcie rozmów (do ok. 0.8% kwoty kredytu).
    Millenium tą prowizję ma 0, ale marżę przy oprocentowaniu ciut wyższą, więc
    suma sumarum raty wyszły niższe w PEKAO.
    U Ciebie może być inaczej (inna kwota kredytu, inny wklad własny, inny
    termin spłaty kredytu etc. etc.), więc proponuję porównać oferty obu banków.

    Pozdrawiam,

    Janek

  • 22. Data: 2006-04-26 13:57:47
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    > Znalazłem PKO 4,92+0,8+50zł, BPH 5,14+1%. Jest gdzieś lepsze oprocentowanie
    > dla kredytu 170 000zł (50% udział własny) w PLZ na 20lat? Z bezprowizyjną
    > możliwościa wcześniejszej spłaty?

    Witam

    Dla kredytu poniżej 50% wartości i ponizej 80 000
    Santander Consumer - Wibor6M + 0,8 marża, do tego prowizja 1.5%, ubezpieczenie
    do czasu hipoteki 0,44% na 6 miesiecy + ubezpieczenie na zycie 0,4% kredytu.

    Razem koszty extra to prawie 2,39% ..

    Tak jak ktos pisal wczesniej kombinuja z ubezpieczeniem na zycie i nie podaja
    od razu informacji a umowa "z systemu" sie drukuje razem z kredytem.
    --
    pozdrawiam
    Zonzi