  • 1. Data: 2010-04-18 10:44:19
    Temat: Narzędzie do liczenia ticków w Ami.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Odnośnie cykli.
    Spotkał się ktoś z kolegów/koleżanek z narzędziem do liczenia ticków w
    Ami?.
    Wiem że jest coś takiego w menu Insert/Cycle (Ami v4.80), ale nie ma
    tam podmenu określania ilości ticków (nie wiadomo ile dany cykl wynosi
    ticków -np. daily) , tylko trzeba wpisywać daty od-do.

    Wiem że w Metasie tez jest coś podobnego:

    Cycles
    http://www.advantagetrading.net/en-free.html

    ... ale też nie jest to za bardzo "dograne" gdyż nie idzie "rozciągać
    myszką" danego cyklu, tylko trzeba wpisywac wartości cyklu w okienka,
    a później dopiero "przesuwac" przez zmianę watrości w okienku
    "Horizontal Shift" ....

    Czy spotkał się ktoś z jakimś "sprytnym" połączeniem obydwu tych dwóch
    narzędzi - możliwość "rozciągnia" myszką przy jednoczesnym kontroli
    wartości cyklu ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/