  • 1. Data: 2010-04-18 17:23:30
    Temat: Polskie daty
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    13 grudnia 2002r. Na szczycie w Kopenhadze zakończyły się negocjacje między
    Unią Europejską, a dziesięcioma państwami kandydującymi, w tym Polską.

    17 września 2009r. Barack Obama ogłosił zmianę koncepcji obrony
    przeciwrakietowej

    10 kwietnia 2010r. Pojednanie z bratem Moskalem.

    kc

  • 2. Data: 2010-04-18 20:27:50
    Temat: Re: Polskie daty
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 18 Kwi, 19:23, " kc" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > przeciwrakietowej
    >
    > 10 kwietnia 2010r. Pojednanie z bratem Moskalem.

    mówisz pojednanie

    ja najpierw zapytam

    co 100-tonowy samolot robił na 20 metrach

    jaką mu podano informację

    .....zamilknę

  • 3. Data: 2010-04-18 20:33:20
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Charlie delta <c...@g...com> napisał(a):

    > m=F3wisz pojednanie

    To nie ja mówię pojednanie, ja tylko cytuję

    kc

  • 4. Data: 2010-04-20 21:34:33
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:

    cut

    > ja najpierw zapytam
    >
    > co 100-tonowy samolot robił na 20 metrach

    skompresowal sie... niestety stratnie

    pozdrawiam
    SlawcioD