  • 1. Data: 2010-04-22 18:35:49
    Temat: "Nasz" kochany pan marszałek
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    http://www.niezalezna.pl/article/show/id/19926/artic
    lePage/1

    a prawda Was wyzwoli

    zatem...nie bluzgajcie

  • 2. Data: 2010-04-22 19:02:45
    Temat: Re: "Nasz" kochany pan marsza?ek
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Charlie delta pisze:
    > http://www.niezalezna.pl/article/show/id/19926/artic
    lePage/1

    > a prawda Was wyzwoli
    >
    > zatem...nie bluzgajcie

    dobre, ale jest jedno male "ale": jesli zaczynasz politykowac to do
    konca nigdy nie wiesz z kim masz do czynienia, i nie wiesz z kim
    rozmawiasz na obiedzie u Prezydenta. moze z bylym oficerem WSI czy KGB...

    wszystko moglby wyjasnic niejaki Kostka,

    pozdrawiam
    SlawcioD
    z Tych... najlepszych ;)

  • 3. Data: 2010-04-22 20:05:27
    Temat: Re: "Nasz" kochany pan marszałek
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 22 Kwi, 20:35, Charlie delta <c...@g...com>
    wrote:
    > http://www.niezalezna.pl/article/show/id/19926/artic
    lePage/1

    > a prawda Was wyzwoli
    >
    > zatem...nie bluzgajcie

    wspólne korzenie z Aleksandrem, czy ta sama szkoła GRU ?

    41,_Dziennik_Pomorza___Pijana_delegacja_marszalka_Ko
    morowskiego.html

  • 4. Data: 2010-04-22 20:38:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    f.googlegroups.com...
    wrote:
    > http://www.niezalezna.pl/article/show/id/19926/artic
    lePage/1

    > a prawda Was wyzwoli
    >
    > zatem...nie bluzgajcie

    >wspólne korzenie z Aleksandrem, czy ta sama szkoła GRU ?

    ś.p. Kaczka lubił wino, ja też lubię wino. Jesteśmy GRU???

    --
    marfi

  • 5. Data: 2010-04-22 21:02:41
    Temat: Re: "Nasz" kochany pan marszalek
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    http://www.youtube.com/watch?v=qc7O5yNON2Q

  • 6. Data: 2010-04-22 23:17:52
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    skippy pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=qc7O5yNON2Q

    Tylko ze bycie poslem to nie jest praca - nie obowiazuje kodeks pracy i
    mozna napranym przyjsc na posiedzenie sejmu. a jak to zostanie odebrane
    to juz inna sprawa;)...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. niektorzy poslowie po paru glebszych wsiadaja za kierownice i to
    powinno byc skandalem...

  • 7. Data: 2010-04-23 04:48:37
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Uzytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD
    >
    > ps. niektorzy poslowie po paru glebszych wsiadaja za kierownice i to

    Ale to nie watek o pracy, tylko o jakichs szkolach
    Poza tym w materiale na poczatku przeciez nie ma Komorowskiego Bronislawa
    tak samo, jak tu nie ma Kaczynskiego Jaroslawa.
    I na tym polega scisla analogia.