  • Data: 2009-09-21 08:13:43
    Temat: Nawozy sztuczne i fosfaty
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wspominalem bodajze wyzej kazachska Company notowana w Londynie:
    Sunkar.com albo SKR na LSE
    Ja tam wszedlem i trzymam ok 1 promille akcji. (na 160 mln w obrocie),
    dzis od rana bije jak gejzer w gore.
    Jest szansa na szybkie podwojenie i nawet potrojenie wkladu a na dluzsza
    mete
    to tzw multi-bagger. O ile szybko nie przejma go Chinczycy.

    Polecam uwadze bo ja juz nie mam szmalu aby dokupic wiecej.
    Dobry makler powinien taki zakup umozliwic.
    Cena za jedna akcje 16.5p dzis rano ale juz teraz wyzej, ok 17p

    fatso