    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Niby prosta sprawa- Lukas.
    Date: Wed, 23 Jan 2002 08:56:39 +0100

    Witam wczoraj wybrałem się do Lukasa w Gdyni, żeby zmienić pin do ichniej karty
    identyfikacyjnej.
    Wyglądało to w ten sposób:
    1 proszę włożyć kartę,
    2 wpisać stary pin,
    3 wyjąć kartę,
    4 włożyć kartę,
    5 wpisać stary pin,
    6 wyjąć kartę,
    i tak jeszcze 3 razy.
    Zmienić udało się za szóstym razem.
    Niekompetencja niedysponentek tak mnie poraziła, że nie wiem jak to skomentować.
    Odniosłem wrażenie, że wszedłem do sklepu z ... (jakiegokolwiek).
    Były dwie babki, ale tylko jedna zajarzyła w miarę szybko co mam na myśli
    mówiąc, że chce zwiększyć limit na VC (zaczęły wymyslać: "limit do wypłat w
    bankomacie ?").
    Kpina i ogólna żenada.
    Kto chce się pośmiać, to oddzialik na 10 lutego w Gdyni polecam gorąco :-)))

    Grzegorz /rozbawiony i załamany (bo planowałem przenieść się tam z kontem)/

    PS
    Czas akcji : 22.01 godz 17:30 :-))
    Na plus liczę, że nie było kolejki i z marszu podszedłem do stanowiska ;-)