eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie ma wpłaty, choć jest wpłataNie ma wpłaty, choć jest wpłata
  • Data: 2019-10-24 09:49:50
    Temat: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    Od: Andrzej S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Przepraszam że wpadam pierwszy raz na 'banki' i od razu
    osmielam się pytać. No ale do rzeczy:

    Chodzi o 100 zl, które klient wg. wydrukowanego z jego
    malutkiego banku spółdzielczego potwierdzenia wpłacił
    na moje konto w mBanku.

    Wpłata jest dobrze opisana, rachunki i adresy się zgadzają
    czyli jest jak budować wyszukiwania. I nic. Wpłaty nie ma u mnie.
    Przeszukałem historię, spytałem na infolinii, dostałem odpowiedź
    (na gębę): "Nie ma takiej wpłaty". Zdaję sobie jednak sprawę,
    że gdyby np. coś się popsuło w dacie, nigdy tej wpłaty nie
    znajdę (szukam od daty transakcji do dziś).

    Zadzwoniłem do malutkiego banku spółdzielczego: "wpłata poszła"
    też na gębę.

    Raczej nie dopuszczam fałszerstwa dowodu wpłaty - mała kwota,
    klient to szkoła publiczna, bank powiedział (na gębę) co powiedział.
    Klient nie chce współpracować. Ma dowód wpłaty i cześć. Straszyłem,
    ale się nie boi.

    Czy mogę autorytatywnie i wiążąco spytac banki, czy wpłata wyszła
    oraz czy doszła?

    Traktuję to jako ciekawostkę. Gdzieś te 100 zl chyba jest ...

    pozdr serd
    --
    A S

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1