eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie ma wpłaty, choć jest wpłataRe: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
  • Data: 2019-10-24 10:03:17
    Temat: Re: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hmmm, może na początek poszukaj w trochę większym zakresie dat niż tylko "od daty
    transakcji do dziś" - bo chyba sprawa dość świeża.
    I ew. "zmień widok" w ST - bo mBąk ostatnio "poprawiał" historię i możesz być tego
    ofiarą.
    A najlepiej poszukaj w wyciągach, a nie w tej pasiasto-wyblakłej niedoróbce.

    I jeszcze cross-check księgowości ze stanem konta oczywiście - bo może ta stówka jest
    na koncie, a nie ma jej tylko w historii.

    Jak masz od klienta potwierdzenie przelewu, to jeszcze można spróbować w mBąku
    reklamacji. Szkoda, że klient nie współpracuje, mógłby komplementarnie u siebie
    reklamację złożyć - KIR naciskany z dwóch stron pewnie szybciej by wyjaśnił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1