    From: "Big Jack" <a...@b...zz>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nie ma zlecenia stałego w PKO BP?
    Date: Wed, 24 Jan 2007 09:30:40 +0100

    Wczoraj w jednym z banków PKO BP SA chciałem złożyć zlecenie stałe
    opłacania rachunków za prąd, czyli płatne w wysokości i w terminie w/g
    faktury VAT. Pan obsługujący mnie nie chciał przyjąć takiego zlecenia,
    argumentując że takiej usługi PKO BP SA nie oferuje. Chciał żebym
    załatwił polecenie zapłaty. Bardzo mnie to zdziwiło, bo jeszcze w maju
    zeszłego roku miałem dwa takie zlecenia, za prąd i gaz, tyle że w drugim
    końcu Polski, ale też PKO BP SA. Żeby było śmieszniej, to dodam, że ok.
    2 m-ce temu prawie przyjęto takie zlecenie bez zająknięcia, tylko było
    niedopatrzenie z mojej strony takie, że przyszedłem z rachunkiem za prąd
    z którego już oddarto nr konta zakładu energetycznego przy opłacaniu na
    poczcie. No i załatwiała mnie jakaś pani, a nie ten pan co wczoraj.
    Gdybym to miał, to zlecenie byłoby przyjęte i nie byłoby mowy, że
    "niedasie". Czy coś się w ciągu tych dwóch miesięcy zmieniło PKO BP SA
    oprócz obsady kierowniczych stołków?

    --
    Big Jack
    //////