  • 21. Data: 2009-05-08 19:46:47
    Temat: Re: Nie przenoscie nam stoczniowcow do Krakowa
    Od: "Jefff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > OK, przepraszam jesli opierdolilem nie ta osobe co nalezalo.
    > Akurat pije jakas tania angielska wodke z sokiem, moze dlatego.

    oki, tak myslalem.... z sokiem lepiej uwazac:)))

  • 22. Data: 2009-05-08 22:22:05
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > Odp. No wlasnie pytam o ten kompromis. Na czym polegal?

    > Odp. Hitlerowiec = Niemiec z czasow II WS. Wojna byla z Niemcami, a nie z
    > zadnymi Hitlerowcami jak to sie probuje teraz przeklamac historie.

    > Odp. I to Cie tak bawi? Mnie wcale. Jak sie nie bedziesz szanowal, to tym
    > bardziej szwab nie bedzie Cie szanowal.
    >

    > D.

    Dieter Ty w za ciasnym hełmie chodzisz. Mógłbyś przynajmniej do spania
    zdejmować.

  • 23. Data: 2009-05-09 08:59:00
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    No i kolejny raz potwierdza sie to co o tobie napisalem buraku: howno wiesz bo
    nie czytasz i nie interesujesz sie tematami na ktore sie z taka arogancja
    wypowiadasz.

    Znowu jesteś na przepustce z psychiatryka, debilko?

  • 24. Data: 2009-05-09 09:13:58
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Chyba wiesz jaki kompromis udało się polskiej delegacji rządowej
    wywalczyć?
    Odp. No wlasnie pytam o ten kompromis. Na czym polegal?
    z Tuskiem na czele będzie się kłaniać w pas w Brukseli, żeby nam wprowadzili
    podwyżki za energię elektryczną o 90% od 2010r.?
    Nawet nie stać Cię było na obiektywny komentarz, że delegacja rządowa
    wywalczyła korzystny kompromis po blamażu prezydenta, który nawet nie wiedział
    o czym mowa w sprawie limitów CO2 i zgodził się wcześniej na wszystko.

    I to Cie tak bawi? Mnie wcale. Jak sie nie bedziesz szanowal, to tym
    bardziej szwab nie bedzie Cie szanowal.

    I kto to pisze? Osoba, która używa typowo "polskiego" nicku Dieter :-)
    Zacznij od siebie i przestań pisać o premierze Tusku "Rudy" bo to nie jest
    Twój kolega.

  • 25. Data: 2009-05-09 10:21:11
    Od: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Być może jest to błąd polityczny Tuska, że zdecydował przenieść
    uroczystości
    > rocznicowe 4 czerwca z Gdańska do Krakowa? Czas pokaże.
    > Pan prezydent Kaczyński już wystarczająco namieszał w Brukseli.
    > Najpierw Traktat Lizboński według L.Kaczyńskiego był wielkim sukcesem za
    > rządów PIS-Samoobrona-LPR a później nagle okazał się porażką.
    > Negocjacje firmowane przez niego w sprawie emisji CO2 miały być sukcesem i
    > dopiero twarde negocjacje delegacji rządowej musiały ratować sprawę.
    >
    > A przypomnij nam kogo to niemieckie media nazwały "dwoma kartoflami" ???

    Chciałbym, żebyś zwrócił uwagę na pewien szczewgól w zachowaniu twojego
    idola. Dla wielu niezauważalny. Uśmiech. Gdy rozmawia z przywódcami innych
    krajów jego uśmiech mówi mi wszystko. Widziełem taki uśmiech wielokrotnie.
    To uśmiech Polaka nic nie kumającego z rozmowy, ale gotowego w każdej chwili
    pomóc temu, którego nie rozumie.
    To się nazywa serwilizm. Totalny.

    kc

  • 26. Data: 2009-05-09 11:27:06
    Od: "Jeff " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kc <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > To uśmiech Polaka nic nie kumającego z rozmowy, ale gotowego w każdej chwili

    Mysle XXL nie jest w stanie tego zrozumiec co piszesz, bo to wtorny analfabeta
    ktory logicznie myslec nie potrafi. Malpe predzej nauczysz
    spiewac, anizeli XXl myslec. Takie wlasnie bezmozgi jak on, kiedys pomagali
    wladzy komunistycznej,trzymac ludzi za twarz. Chamstwem i prymitywizmem,
    zastepuje brak umiejetnosci logicznj argumentacji. Jednym slowem cwok i kolek,
    ktorym telewizor spokojnie moze sterowac.

  • 27. Data: 2009-05-09 11:35:42
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > wypowiadasz.

    > Znowu jesteś na przepustce z psychiatryka, debilko?

    Twoje teksty glabie,potwierdzaja tylko fakt,ze nie nie uzywasz mozgu, bo go po
    prostu nie masz.