  • 11. Data: 2010-08-13 20:37:16
    Temat: Re: Nie smućcie się miliard wydany na orliki w końcu przyniesie efekt!
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    Charlie delta pisze:

    > nie smuce sie bo wiem że herr tusku siedzi i myśli: co by tu jeszcze
    > spierdolić

    Ponieważ jednak Ty też płacisz podatki (i to coraz wyższe), to jest
    jednak powód do smutku.

  • 12. Data: 2010-08-13 21:59:45
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Joachim wrote:

    > PO są podobno liberałami.
    >
    > Co jakiegoś liberała obchodzi, czy ludzie są otyli, czy nie są
    > otyli. Co mnie jako podatnika obchodzi, czy inni ludzie są
    > otyli, czy nie. Ich sprawa, niech uprawiają w życiu tyle sportu
    > ile chcą. Dlaczego ja mam płacić za to, że ktoś inny nie uprawia
    > sportu.
    >
    > Jak chcesz wydawać na te śmieszne cele pieniądze to zasil jakąś
    > fundację, która się tym zajmuje.
    > A od mojej kieszeni trzymaj platformersie swoje łapska z daleka!

    Idąc Twoim tokiem rozumowania należy skasować wszystkie
    programy profilaktyczne NFZ, niech fundacje się zajmują
    profilaktyką, badaniami przesiewowymi itd.

    Bo co jako podatnika Ciebie obchodzi czy ktoś będzie
    prowadził zdrowy tryb życia czy niezdrowy, czy u tej
    osoby choroba zostaje wykryta na etapie kiedy koszty
    leczenia to pikuś, czy też na etapie kiedy będą wiele
    razy wyższe, z małymi szansami na powodzenie terapii.

    Problem w tym, że po pewnym czasie po wdrożeniu Twojej
    myśli koszty opieki medycznej by wystrzeliły w kosmos.
    I byś zapłacił jako podatnik wielokrotnie więcej, tyle
    że w postaci (podniesionej) składki zdrowotnej. Chyba
    że.. postulujesz skasowanie służby zdrowia, to byłoby
    wybitnie interesujące, uwzględniając deklarowane przez
    Ciebie sympatie polityczne. Ciekawe czy wyborcy Twojej
    partii o tym wiedzą o tak genialnym planie..

    Państwa jako takiego nie może być ani zbyt mało, ani
    zbyt wiele, każda z skrajności niesie z sobą zestaw
    (odmienny) negatywnych skutków.

    PS. Właśnie PŁACISZ za to, że ktoś inny nie uprawia
    sportu, płacisz w postaci składki zdrowotnej która
    mogłaby być niższa, gdyby ten ktoś sport uprawiał.

    ten post sponsoruje słowo: PROFILAKTYKA

    PS2. Też bym pragnął by wszscy byli wysportowani(a
    przez to zdrowi) bogaci, szczęśliwi, itd., by nikt
    nie kradł, ale to se ne da..

    Albert Einstein (1879-1955)