eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNiekompetencja pracowników BPH-u?Niekompetencja pracowników BPH-u?
  • Data: 2002-12-17 21:06:46
    Temat: Niekompetencja pracowników BPH-u?
    Od: "ziutek" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam :)
    Muszę się wyżalić bo to co dzieje się z pracownikami bphu mnie przeraża. A
    dzieje się źle - przykro to stwierdzić.

    A więc tak:
    Pewnego pięknego dnia postanowiłem przelać z mojego konta bukmacherskiego
    zarobione tam pieniądze na zakładach sportowych. W formularzu przelewu jet
    pole z nr SWIFT banku do którego się przelewa piniądze (wtedy nie wiedziałem
    co to w ogóle jest). Więc skierowałem zapytanie do jednego pana, który
    obsługuje rachunki brokerskie(ponieważ takowe też posiadam w BPHu- więc
    czasami od nich dostaje jakieś maile reklamowe). I w sumie rozumie to że on
    może być niedoinformowany i przesłał pytanie do pani z ZK BPH (nie wiem co to
    jest ale pewnie jakiś pion kontaktu z klientem). Ale co się dalej dzieje-
    pani chyba w ogóle nie przeczytała maila więc w odpowiedzi dostałem coś
    takiego :
    "Aby przekazać środki do Biura Maklerskiego BPH PBK SA, konieczne jest
    wpisanie następujących informacji:
    w nazwie wierzyciela;
    Biuro Maklerskie ..."

    (oczywiście wciąż mi chodzi o przelanie z konta bukmacherskiego)
    Więc dalej zapytuje tej pani czy czasem dobrze przeczytała maila, w
    odpowiedzi dostaje:

    "Jeżeli chodzi o przekazanie srodków na konto w banku, proszę kontaktować
    się z infolinią bankową
    Banku BPH PBK SA
    Infolinia : (0-801) 321 321"

    No to zgupiałem w tym momencie więc odpisuje:
    "Przecież to jest zbywanie klienta , skoro Pani mi potrafi wytłumaczyć jak
    można przelać pieniądze z ROR-u na konto brokerskie ( co wiem jak zrobić)
    ale nie o to pytałem to napewno zna Pani odpowiedz na temat przelewu z
    konta bukmacherskiego na ROR w waszym banku. Więc po co odsyłanie mnie (czyli
    klienta waszego banku) na jakąś infolinie ??"

    HIhi pani owa chyba się wkurzyła bo przekierowała mojego maila do tego pana
    od którego go wcześniej dostała :) A jakże hihi co mi będzie truł taki jeden,
    skoro się odezwał do tamtego to niech tamten sobie radzi :)

    No więc w odpowiedzi od tego pana otrzymałem:
    "Wyjaśniam, że Pański numer rachunku osobistego w BPH PBK składa się z dwóch
    członów. Pierwszy - SWIFT - jest różny dla każdego z oddziałów Banku. Drugi
    - jest unikalny, przyznany tylko Panu.
    Aby więc przelać na swój rachunek powinien Pan podać właściwy numer SWIFT
    swojego oddziału, a następnie numer osobisty.
    Numer SWIFT może Pan sprawdzić w umowie lub na dowolnym wyciągu
    otrzymywanym z Banku.
    Jeżeli moje wyjaśnienia wciąż Pana nie satysfakcjonują, proszę o maila na
    skrzynkę
    e...@b...pl"

    Hihi I odpowiedź pewnie mnie by satysfakcjonowała, gdyby nie była błędna :)
    Bo takich guuupot to ja dawno nie widziałem
    Więc już sobie odpuściłem zapytania przez intenet, poszedłem do banku :)
    No i co tam słysze: Kod Swift już od pół roku jest nieużywany więc np nie ma
    czegoś takiego, na pytanie jaki był ten kod wcześniej: a tego nie wiem
    musiałbym poszukać w archiwach , no ale oczywiście nie znalazł się. :)
    Więc zacząłem szukać na stronach bphu i uwierzcie znalałem schowany
    w ...kontaktach (no nigdy nie przypuszczałem że można to pod kontakty
    podpiąć). Na przyszłość jak komuś przyjdzie użyć tego kodu to brzmi on tak:
    BPHKPLPK (dla bphu)

    Ot cała historia

    pzdr
    ziutek





    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1