eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ) › Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: otrov <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)
    Date: Fri, 04 Sep 2009 21:43:11 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 38
    Sender: o...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h7rql8$m84$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20909nq-3s.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1252093424 22788 213.158.199.147 (4 Sep 2009 19:43:44 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Sep 2009 19:43:44 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:500608
    [ ukryj nagłówki ]

    Cześć!

    Chciałem zakończyć współpracę z Multibankiem. Złożyłem 28.07 dyspozycję
    zamknięcia z 30-dniowym wypowiedzeniem (w oddziale), prewencyjnie
    zrobiłem we wrześniu (05.09) obrót na 12.001 (taryfa intensive), żeby
    nie pobrali opłaty za ostatni miesiąc, zostawiłem na rachunku 50zł,żeby
    nie zrobił się debet przy zamykaniu konta, jednym słowem wszystko żeby
    nie mieli się czego czepiać i czekałem cierpliwie co jakiś czas się
    logując i sprawdzając co tam z rachunkiem.

    Po 30 dniach (27.08) rachunek się nie zamknął. No cóż, myślę sobie, że
    to dziwna trochę "jakość" zamiast "jakoś", no ale trudno, poczekam z
    tydzień zanim będę biegał do oddziału. Patrzę sobie dziś (04.09, 8 dni
    po terminie) na konto na które miała być przelana kasa i szlag mnie
    jasny trafia: zamiast 50zł przelali 46,70zł kasując sobie obsługę za 2
    dni (49,50 / 30 * 2), przy czym skąd te 2 dni to nie mam zielonego
    pojęcia. Stwierdziłem, że takiej "jakości" to im nie podaruję. O ile
    jeszcze mógłbym machnąć ręką na nieterminowość przelania środków, o tyle
    dodatkowe kasowanie klienta z tego powodu to już za duże przegięcie i
    nie zamierzam tego im podarować.

    I tu pytania:
    - czy ktoś może wie o jakimś kruczku w regulaminie, który ja
    przeoczyłem, a mógłby spowodować takie zachowanie banku (i wszytko jest
    w porządku)?
    - czy mogę żądać od banku odsetek ustawowych za przetrzymywanie
    należnych mi pieniędzy związane z nieterminowym wywiązaniem się z umowy
    (bardziej mi zależy na tym, żeby ktoś musiał poświęcić trochę czasu na
    policzenie odsetek i przy okazji zastanowić się nad tą reklamowaną
    "jakością" w banku, niż na ich nominalnej wartości)?
    - czy mogę się domagać odsetek od brakujących 3,3 za okres do dnia ich
    zaksięgowania na moim rachunku (powód j.w.)
    - co robić jakby pracownik banku nie chciał przyjąć mojej reklamacji
    (znając tą ich "jakość" może się tak zdarzyć).

    Nie chcę wysyłać pisma pocztą, bo mam oddział po drodze do pracy.

    o.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1