eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)Re: Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)
  • Data: 2009-09-04 21:21:39
    Temat: Re: Nieprzyjemne rozstanie z Multibankiem (AQ)
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "otrov" <o...@w...pl> wrote in message news:h7rql8$m84$1@news.wp.pl...

    > I tu pytania:
    > - czy ktoś może wie o jakimś kruczku w regulaminie, który ja przeoczyłem,
    > a mógłby spowodować takie zachowanie banku (i wszytko jest w porządku)?

    Nie ma takiego kruczka. Multibank po prostu z premedytacją usiłuje rżnąć
    klientów na opłatach. Mnie też to spotkało (w nieco innej sytuacji), też za
    okres 2 dni, złożyłem w tej sprawie dwie reklamacje i obie zostały
    odrzucone, po czym poddałem się choć racja była ewidentnie po mojej stronie.
    W rewanżu sprezentowałem im za to uznanie na debetówkę na prawie 20k.

    > - czy mogę żądać od banku odsetek ustawowych za przetrzymywanie należnych
    > mi pieniędzy związane z nieterminowym wywiązaniem się z umowy - czy mogę
    > się domagać odsetek od brakujących 3,3 za okres do dnia ich zaksięgowania
    > na moim rachunku (powód j.w.)

    Możesz żądać. Natomiast co do aspektu praktycznego, niepotrzebnie
    zostawiałeś na tym rachunku środki.

    > - co robić jakby pracownik banku nie chciał przyjąć mojej reklamacji
    > (znając tą ich "jakość" może się tak zdarzyć).

    To raczej niemożliwe aby nie chciał przyjąć. Jeśli tak trzeba się domagać
    rozmowy z dyrektorem/kierownikiem oddziału.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1