    From: "Nuworysz" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nieruchomość - 2 kredyty
    Date: Thu, 21 Jul 2005 11:24:33 +0200
    Sender: n...@o...pl@cnet-u-250-131.petrus.pl

    Chcę wziąść kredyt hipoteczny na zakup domu.
    Właściciel domu, który jest na sprzedaż, wziął sobie kredyt komercyjny w CHF
    kilka lat temu w BPH pod zastaw tego domu. W chwili obecnej wartość
    zobowiązań właściciela względem BPH wynosi jeszcze podobno, około 1/3 ceny
    całego domu. Jak się za to zabrać aby nie zostać "wycyckanym" ? Przy
    sprzedaży jest jego pośrednik. Przejąć jego kredytu raczej nie mam ochoty bo
    jeśli to jest kredyt sprzed kilku lat, to jest on raczej mało atrakcyjny pod
    kazdym względem, poza tym jest to kredyt na jego działalność. Nie mam ochoty
    go obsługiwać, jak bezpiecznie dokonać i rozliczyć się z transakcji ?

    pozdr