  • Data: 2006-05-27 11:17:12
    Temat: Nieznany wydawca karty
    Od: "El Matador" <p...@g...plitego> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Dziś robiąc zakupy w Tesco natknąłem się na nietypową sytuację. Stałem już
    sobie w kolejce kiedy jakaś rodzinka przede mną płaciła za swoje zakupy
    kartą Aura. Zaczął się ambaras, bo Pani w kasie za żadne skarby nie mogła
    znaleźć w swoim komputerku tejże karty. Wiem dobrze że wydawcą jest
    Cetelem jednakże jak to właściwie jest przy takich płatnościach. Powiedzmy
    lubię klimaty afrykańskie i lecę z moją debetówką (VC Multi) na Madagaskar
    czy w takim razie już tam w komputerku sprzedawcy istnieje moja karta z
    Multi? Zawsze myślałem że to jest rozpoznawane po organizacji wydającej
    kartę, jednakże jak dobrze pamiętam Aura to Mastercard Electronic więc
    powinno być w tescowym systemie. Więc jak to jest?

    Thank you from the mountain ;) za odpowiedź
    --
    El Matador