  • 1. Data: 2008-01-18 07:24:41
    Temat: No to wracajcie z PKO SA do BPH - z Visy na Mestro :)))
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Nowych klientów też mile powitamy.

  • 2. Data: 2008-01-18 08:26:03
    Temat: Re: No to wracajcie z PKO SA do BPH - z Visy na Mestro :)))
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Szymuś wrote:
    > Nowych klientów też mile powitamy.

    Tak pewnie już....ale jak 10 krotnie obniżą cenę prowadznie konta osobistego
    ;-)
    bo teraz razem z karą za nieużywanie kart cena dochodzi do 15
    złotych....albo może i więcej przy tym ich maxie?

    Pozdr,
    Koala

  • 3. Data: 2008-01-18 09:03:58
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik koala napisal(a):
    > Tak pewnie już....ale jak 10 krotnie obniżą cenę prowadznie konta
    > osobistego ;-)
    > bo teraz razem z karą za nieużywanie kart cena dochodzi do 15
    > złotych....albo może i więcej przy tym ich maxie?

    LOL!
    Z deszczu pod rynne... ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2008-01-18 11:02:16
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    No to wracajcie z PKO SA do BPH - z Visy na Mestro :)))
    _________

    A co to za nowy bank?

  • 5. Data: 2008-01-18 16:45:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 12:02:16 +0100, Fakir wrote:

    > No to wracajcie z PKO SA do BPH - z Visy na Mestro :)))
    > _________
    >
    > A co to za nowy bank?

    Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
    I nie taki nowy, powstał w 1929 roku.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2008-01-18 17:01:34
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    > Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna
    > I nie taki nowy, powstał w 1929 roku.

    Czyli PEKAO SA, taki to owszem znam

  • 7. Data: 2008-01-18 17:03:24
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2008-01-18 17:35:45
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 18:03:24 +0100, Fakir wrote:

    > Czyli PEKAO SA, taki to owszem znam

    Pekao SA.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 9. Data: 2008-01-18 17:41:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Pekao SA.

    Pekao S.A. ;)))

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 10. Data: 2008-01-18 18:27:30
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Jan 2008 18:41:58 +0100, Maciej Loret wrote:

    > Pekao S.A. ;)))

    A tutaj już nie ma konsekwecji, raz piszą Pekao SA, innym razem Pekao S.A.
    :-)

    Chodziło mi o to, że Pekao nie jest akronimem, więc pisownia wielkimi
    literami jest nieuprawniona.
    Za to PKO S.A. lub PKO SA w odniesieniu do Pekao SA jest zupełnie
    prawidłowe jako właśnie akronim "Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna", choć
    oczywiście zazwyczaj niemile widziane, gdyż nie daje pewności czy autor
    używa tego z pełną świadomością i nie ma na myśli banku PKO BP SA.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki