  • 11. Data: 2005-06-27 09:02:06
    Temat: Re: Nocne przetwarzania
    Od: zet <z...@z...pl>

    wizardx12 wrote:

    > To direct debit działa dla transakcji zagranicznych????? Od kiedy????

    On działa przede wszystkim dla transakcji zagranicznych. Na przykład gdy
    wybierasz program reklam w systemie google adwords to podajesz im numer
    karty a oni ją obciążają co miesiąc bez twojego udziału. Jeśli obciążenie
    wypadnie na godzinę przerwy technicznej inteligo to google może na dobre
    zawiesić konto z wyświetlaniem reklam.

  • 12. Data: 2005-06-27 09:13:18
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-06-27 11:02, zet napisał(a):

> [...]
    > obciążenie wypadnie na godzinę przerwy technicznej inteligo to google
    > może na dobre zawiesić konto z wyświetlaniem reklam.

    No patrz! A ja w swojej niewiedzy byłem przekonany, że direct debit to
    "po naszemu" polecenie zapłaty. Do głowy mi nie przyszło, że może to
    mieć jeszcze związek z autoryzacją kart...

  • 13. Data: 2005-06-27 09:26:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    zet wrote:
    [...]

> [...]
    > obciążenie wypadnie na godzinę przerwy technicznej inteligo to google
    > może na dobre zawiesić konto z wyświetlaniem reklam.

    Eee, jakby to powiedzieć. Direct Debit, to trochę co innego.

    KJ

  • 14. Data: 2005-06-27 09:48:18
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 27 czerwiec 2005 roku,
    kiedy to Tristan Alder posłał(a) w świat wiadomość

    > Od zawsze mam lepszy :) mBank jest moim podstawowym bankiem, ale Inteligo
    > trzymam na rezerwę.

    IMHO dopiero połączenie funkcjonalności kilku banków tworzy jeden dobry
    "wirtualny bank".

    ING Bank Śląski - dobry do lokat OKO, jako bank internetowy to żart
    Raiffeisen Bank - nigdy nie ma kolejek, szybki system on-line
    Lukas Bank - gęsta sieć wpłatomatów
    mBank - dobra obsługa kart (widoczne od razu w szczegółach blokady)
    Volkswagen Bank - dobry do przelewów, szybki on-line, wysokie
    oprocentowanie ROR.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 15. Data: 2005-06-27 10:23:53
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:8qcvb159609efk0o48js76d78jcg0blvht@4ax.com...

    > Ma lepsze systemy.
    > --
    lepszy, bo nie batch'owy ?
    dziwne kryteria oceny...

  • 16. Data: 2005-06-27 10:53:47
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik "Seba" <b...@w...gazeta.pl> napisał:

    > lepszy, bo nie batch'owy ?
    > dziwne kryteria oceny...

    Skoro system umożliwia mniejszy (lub mniej zauważalny dla klienta) przestój
    w dostępie
    do serwisu transakcyjnego, to chyba z punktu widzenia tego klienta jest on
    lepszy - no nie?
    A czy jest on batchowy, czy jakiś inny, to klienta już w ogóle nie
    interesuje...

  • 17. Data: 2005-06-27 13:06:43
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> napisał w wiadomości

> [...]
    > lepszy - no nie?
    > A czy jest on batchowy, czy jakiś inny, to klienta już w ogóle nie

    myślę że przeciętnego klienta bardziej interesuje wszechstronność systemu i
    jego możliwości, a nie to czy może wykonać przelew o pierwszej w nocy.

  • 18. Data: 2005-06-27 20:03:30
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to poniedziałek, 27 czerwca 2005 15:06, gdy Seba napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > myślę że przeciętnego klienta bardziej interesuje wszechstronność systemu
    > i jego możliwości, a nie to czy może wykonać przelew o pierwszej w nocy.

    No wiesz, odbijanie się od systemu jest mało przyjemne. A że system Inteligo
    jest dużo mniej wygodny dla klienta, to wiadomo. Więc dokładając do tego
    przerwy w pracy...

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 19. Data: 2005-06-28 05:00:50
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tristan Alder wrote:

    > A że system Inteligo
    > jest dużo mniej wygodny dla klienta, to wiadomo.

    ale skąd _wiadomo_? niektórzy uważają, że jest bardziej wygodny...
    a czepiam się dlatego, bo wiem, że jesteś nauczycielem i nie uchodzi Ci w
    taki "straganiarsko-maglowy" sposób argumentować, powinieneś posługiwać się
    logiką i bardziej obiektywnymi kryteriami przy ocenie czegokolwiek. Z
    ciekawości - czego uczysz? Jeżeli rysunków to jeszcze zrozumiem, ale jeżeli
    przedmiotów ścisłych to trochę dziwne (a może nie?)

    pozdr
    trainer

  • 20. Data: 2005-06-28 05:13:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    trainer wrote:

    > ale skąd _wiadomo_? niektórzy uważają, że jest bardziej wygodny...

    o, zdecydowanie przedkładam interfejs użytkownika z Inteligo, ponad
    mBank i temu podobne, gdzie trzeba 10 razy więcej kliknąć, żeby
    wyciągnąć tą samą informację.
    Nie mówiąc już o samej estetyce, czy kolorystyce.
    Pod względem intefejsu użytkownika, to Inteligo jest zdecydowanie do przodu.