  • 21. Data: 2005-06-28 05:51:19
    Temat: Re: Nocne przetwarzania
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 28 czerwca 2005 07:00, gdy trainer napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > ale skąd _wiadomo_?

    z obserwacji :)

    > niektórzy uważają, że jest bardziej wygodny...

    A tam, niemożliwe :)

    > a czepiam się dlatego, bo wiem, że jesteś nauczycielem i nie uchodzi Ci w
    > taki "straganiarsko-maglowy" sposób argumentować, powinieneś posługiwać
    > się logiką i bardziej obiektywnymi kryteriami przy ocenie czegokolwiek.

    nie ma obiektywizmu :D

    > ciekawości - czego uczysz?

    subiektywnego podejścia do życia? :)

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 22. Data: 2005-06-28 06:12:14
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Tristan Alder wrote:

    > nie ma obiektywizmu :D

    OK
    więc powinieneś przedstawić metodę a dopiero potem uzyskane wyniki :-)

    pozdr
    trainer

  • 23. Data: 2005-06-28 16:33:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to wtorek, 28 czerwca 2005 08:12, gdy trainer napisał(a) coś na

    Patrzę i oceniam.