  • 1. Data: 2009-02-08 08:12:17
    Temat: Nominały w bankomatach BZ WBK
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    Witam.
    Czy ktoś może mi powiedzieć czym są podyktowane różnice w "wsadach"
    bankomatów BZ WBK?
    Mam tutaj na myśli fakt, że np. w nowych maszynach BZ WBK (przynajmniej na
    moim "podwórku") minimalny nominał jaki możemy wypłacić to 50 zł. Natomiast
    w bankomatach, które stoją już jakiś czas minimalna kwota wypłaty to 10 zł
    (IMO bardzo fajna sprawa).

    Czy można przypuszczać, że BZ WBK odchodzi w swoich maszynach od małych
    nominałów?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-02-08 10:09:03
    Temat: Re: Nominały w bankomatach BZ WBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > (IMO bardzo fajna sprawa).
    >
    > Czy można przypuszczać, że BZ WBK odchodzi w swoich maszynach od małych

    BZWBK charakteryzuje się tym, że można w ich bankomatach wypłacić nawet
    10 zł. Czasem jak brakuje 10. to min. 50 zł, ale generalnie 10 zł da się
    wypłacić ;-)
    Dlatego też często korzystam z ww. bankomatów.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-02-08 10:46:29
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 8 Lut, 11:09, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > wypłacić ;-)
    > Dlatego też często korzystam z ww. bankomatów.

    Fajnym bankomatem pod tym względem jest też Cash for you gdzie można
    wypłacać 20 zł.

    --
    pozdrawiam,

    Erazmus

  • 4. Data: 2009-02-08 11:23:17
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Sun, 8 Feb 2009 02:46:29 -0800 (PST), Jacek Erazmus napisał(a):

    > Fajnym bankomatem pod tym względem jest też Cash for you gdzie można
    > wypłacać 20 zł.

    Tak. Fajna sprawa. Zapewne ładowanie banknotów do bankomatów związane jest
    z prowizjami i ustaleniami między firmą bankomatową a bankiem. Firmie czy
    to Euronet czy Cash4You zapewne bardziej się opłaca aby ludzie wypłacali
    większe kwoty.
    Swoją drogą, to bardzo bym chciał, aby bankomaty były bardziej inteligentne
    i aby wprowadzono jeden krok więcej i po weryfikacji PIN itd pokazuje się
    opcja:

    # 20 # 200
    # 50 # 300
    # 100 # 500
    # 150 # inna

    i w przypadku wybrania kwoty którą da się wypłacić w różnych kombinacjach
    np. klient wybrał 100 zł to pokazują mu się opcje:

    JAKIE BANKNOTY ?

    # 1X 100
    # 2X 50
    # 5X 20

    oczywiście bankomat powinien analizować swoje zasoby i wyświetlać tylko
    dostępne opcje.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 5. Data: 2009-02-08 11:36:44
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Jacek Erazmus"
    m.googlegroups.com

    > Fajnym bankomatem pod tym względem jest też Cash for you gdzie można
    > wypłacać 20 zł.

    Zgadza się, ale mogli by trochę popracować nad głównym menu i
    oprogramowaniem - wtedy było by pięknie :)

  • 6. Data: 2009-02-08 12:11:06
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > # 1X 100
    > # 2X 50
    > # 5X 20
    >
    > oczywiście bankomat powinien analizować swoje zasoby i wyświetlać tylko
    > dostępne opcje.

    A mógłby wypłacić 2*25+50? :-)

  • 7. Data: 2009-02-08 12:28:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
    > Dlatego też często korzystam z ww. bankomatów.

    Po co wypłacać z bankomatu 10 zł ? Żeby za chwile znowu lecieć do innego
    bankomatu ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-02-08 12:30:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gmmj4t$1g4$1@news.onet.pl...

    > Po co wypłacać z bankomatu 10 zł ? Żeby za chwile znowu lecieć do innego
    > bankomatu ?

    A po co skoro mozna zaplacic karta? Ja rzadko kiedy wyplacam wiecej niz 50 -
    100 PLN. Z bankomatu korzystam nie czesciej niz 2 razy w tygodniu.

    MK

  • 9. Data: 2009-02-08 13:12:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > A po co skoro mozna zaplacic karta? Ja rzadko kiedy wyplacam wiecej niz
    > 50 - 100 PLN. Z bankomatu korzystam nie czesciej niz 2 razy w tygodniu.

    50 PLN to teraz nie jest zbyt dużo i ja chyba nigdy nie miałem potrzeby
    wypłacić mniej. A wypłata 10 PLN ?

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-02-08 13:31:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gmmlon$8vb$1@news.onet.pl...

    > 50 PLN to teraz nie jest zbyt dużo i ja chyba nigdy nie miałem potrzeby
    > wypłacić mniej. A wypłata 10 PLN ?

    Jak potrzebujesz, np. 30. 10 moze sie przydac na bilet. Kiedys chcialem
    kupic bilet za 2,40 i zaplacic przed chwila wyjeta z bankomatu 50-tka. 3
    kolejnych kioskarzy nie chcialo przyjac i mowilo, ze nie ma reszty wydac.
    Oby jak najszybciej pieniadz elektoniczny uzystal status papierowego.

    MK