  • 11. Data: 2009-02-08 14:19:16
    Temat: Re: Nominały w bankomatach BZ WBK
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-08, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

    > 50 PLN to teraz nie jest zbyt dużo i ja chyba nigdy nie miałem potrzeby
    > wypłacić mniej. A wypłata 10 PLN ?

    Ja korzystam z bankomatów Kredyt Banku - mają opcję wypłaty 60 zł
    (3x20). To najbardziej przydatna opcja, bo nie mam nigdy problemów by
    20-tkami zapłacić w sklepie za drobniejsze zakupy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2009-02-08 17:01:35
    Od: k...@w...pl

    On 8 Lut, 09:12, "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl> wrote:
    > Witam.
    > Czy ktoś może mi powiedzieć czym są podyktowane różnicew"wsadach"
    > bankomatów BZ WBK?

    Ja podepne sie pod watek i spytam, dlaczego tak rzadko (jesli w ogole)
    spotyka sie w bankomatach banknot 200 zl? Mi sie jeszcze nigdy nie
    udalo go wyplacic (bankomaty Euronet, BPH, Pekao SA)

    K.

  • 13. Data: 2009-02-08 18:00:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 50 PLN to teraz nie jest zbyt dużo i ja chyba nigdy nie miałem potrzeby
    > wypłacić mniej. A wypłata 10 PLN ?

    a mnie się zdarza i 10-20 zł wypłacić, generalnie wypłacam tyle ile w
    danej chwili potrzebuję, zazwyczaj mam jakieś 50 zł na "wypadek wojny"...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-02-08 18:07:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > a mnie się zdarza i 10-20 zł wypłacić, generalnie wypłacam tyle ile w
    > danej chwili potrzebuję, zazwyczaj mam jakieś 50 zł na "wypadek
    > wojny"...
    Ja do padu elektryczności w Szczecinie, też zwykle miałem ~50 PLN w
    portfelu. Od tamtego czasu noszę więcej.
    KJ

  • 15. Data: 2009-02-08 19:25:15
    Od: perian <p...@i...pl>

    In
    qh.googlegroups.com>,
    k...@w...pl wrote:

    > Ja podepne sie pod watek i spytam, dlaczego tak rzadko (jesli w ogole)
    > spotyka sie w bankomatach banknot 200 zl? Mi sie jeszcze nigdy nie
    > udalo go wyplacic (bankomaty Euronet, BPH, Pekao SA)

    Bankomat jest zbudowany w ten sposób, że ma kilka "kaset", w każdej
    banknoty tego samego nominału. Lepiej zapakować 2 kasety setkami niż
    jedną setkami drugą dwusetkami. To daje więcej możliwości przy
    wybieraniu pieniędzy i ogranicza konieczność częstego zasilania maszyny.
    Z tego samego powodu niektóre bankomaty mają tylko nominały 50 i 100.

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 16. Data: 2009-02-08 19:26:35
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Kamil Jońca" news:87vdrkby4i.fsf@kjonca.kjonca

    > Ja do padu elektryczności w Szczecinie, też zwykle miałem ~50 PLN w
    > portfelu. Od tamtego czasu noszę więcej.
    > KJ

    I to jest najlepsze podejście :) Niestety szeroko rozumiana elektronika jest
    zawodna i dla własnego komfortu dobrze mieć przy sobie kilka groszy (u mnie
    standardowo ok 100 zł). Na całe szczęście swoje rezerwy gotówkowe przy
    płatności plastikiem używałem tylko raz i oby takich sytuacji było jak
    najmniej :)

  • 17. Data: 2009-02-08 21:24:23
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "perian" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > banknoty tego samego nominału. Lepiej zapakować 2 kasety setkami niż
    > jedną setkami drugą dwusetkami. To daje więcej możliwości przy
    > wybieraniu pieniędzy i ogranicza konieczność częstego zasilania maszyny.

    Wydaje się, że jest wręcz odwrotnie.

    marekz

  • 18. Data: 2009-02-08 21:24:50
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >spotyka sie w bankomatach banknot 200 zl? Mi sie jeszcze nigdy nie
    >udalo go wyplacic (bankomaty Euronet, BPH, Pekao SA)

    Mnie raz - w bankomacie banku spoldzielczego w Szczawnicy (Powiat
    Nowotarski, Wojewodztwo Malopolskie), ale nie bylo to zbyt praktyczne, bo
    przyjeli mi je dopiero w Krakowie.

    Beniowa

    PS. A z bankomatow BZ WBK wyplacam zazwyczaj 40 zl (4 * 10 zl), co sprawia,
    ze zawsze gdy trzeba mam drobne.

  • 19. Data: 2009-02-08 21:53:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Wydaje się, że jest wręcz odwrotnie.

    Masz racje, ze wydaje sie :). Najbardziej chodliwe sa 50 i 100. Bankomaty w
    PL maja po 4 kasety. Jak zaladujesz jedna 200, ktore sa rzadko
    wykorzystywane to szybciej oproznia sie inne i mimo, ze bankomat ma w sobie
    kilkadziesiat tysiecy to bedzie dla wielu klientow bezuzyteczny :).

    MK

  • 20. Data: 2009-02-09 07:09:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mnie wkurza, jak ide do bankomatu po np. 800 zł, a wypłaca mi w pięćdziesiatkach, a
    akurat mam komus oddać czy zapłacic.
    Powinno byc pytanie o preferowany nominał.
    Gdybym chciał w dwudziestkach, to brałbym wielokrotnie po 80 zł