  • 21. Data: 2008-01-25 10:21:23
    Temat: Re: Nordea Spektrum - nowy ROR banku Nordea
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 21:51:21 +0100, Mithos napisał(a):

    > A mialo byc tak fajnie :)

    Ja tak popatrzyłem w historię i widzę, że tych wypłat mam 3-5 i więcej
    dlatego też 1,5 PLN bardzo mnie zadowoli w ramach usunięcia problemu
    "gdzie mam najbliżej bezpłatny bankomat?". W Citi mam taki komfort, ale
    tylko raz na m-c, więc trochę za mało. 60gr za przelew też nie boli, ale
    do przelewów mam inne konta.

    > Citi niestety idzie do kasacji razem z KK. Redukacja kont, redukcja KK.
    > By zylo sie lepiej :)

    A ja dzisiaj przelew robiłem i patrzę a tam na kk skoczył limit z 4k na
    5,8k czyli o 45% do góry, więc na razie zostawię na te rachunki. I powoli
    szykuje się na wyprawę do mille ;)

    Xenocide

  • 22. Data: 2008-01-25 17:03:06
    Od: bob <1...@x...pl>

    Zapraszam do na prowincję, u mnie jest np. 2 bankomaty cash4you i
    żadnych euronetów czy bzwbk.
    Niezła opcją jest Nordea/Spektrum do wypłat + BGZ/plan internetowy bez
    karty do przelewów.

  • 23. Data: 2008-01-25 19:23:05
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > "gdzie mam najbliżej bezpłatny bankomat?". W Citi mam taki komfort, ale
    > tylko raz na m-c, więc trochę za mało. 60gr za przelew też nie boli, ale

    Biorac pod uwage, ze taka wyplate mialem raz w zyciu, to opcja Citi -
    raz na miesiac wystarcza calkowicie. Do tego konto w Citi jest
    bezplatne, ma darmowe przelewy i niezle KK (jesli tylko ktos ma sensowny
    limit).

    > A ja dzisiaj przelew robiłem i patrzę a tam na kk skoczył limit z 4k na
    > 5,8k czyli o 45% do góry, więc na razie zostawię na te rachunki. I powoli
    > szykuje się na wyprawę do mille ;)

    Mi nic nie dali. Nie chca zarobic to nie. Przypomina mi to sytuacje w
    Multi - jak chcialem podwyzszenia limitu to nawet pomimo przyniesienia
    "papierow" nic sie nie dalo zrobic. Natomiast jak bylem zdecydowany
    zamknac konto, to dali KK z limitem znacznie wiekszym niz ten co chcialem :)

    --
    Mithos

  • 24. Data: 2008-01-25 19:39:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Jan 2008 20:23:05 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > "papierow" nic sie nie dalo zrobic. Natomiast jak bylem zdecydowany
    > zamknac konto, to dali KK z limitem znacznie wiekszym niz ten co

    U mnie Multi znowu się objawiło i muszę powiedzieć bardzo dziwne to
    wszystko. Zadzwonił do mnie wczoraj w czasie pracy ktoś na komórkę z
    zastrzeżonego przedstawił się imię nazwisko, że Multi i ma ofertę kk.
    Trochę nie dosłyszałem (w pracy akuratnie był lekki chaos) i pytam się
    mBank czy multi, bo w multi już nic nie mam? A Pan powiedział no to
    dziękuje i dowidzenia. Zastanowiło mnie to trochę i zadzwoniłem do Multi
    z wieczora i pytam czy coś wiedzą o tym że ktoś dzwonił, ale takich
    rzeczy oni nie wiedzą i zamówili mi tel od Pani od kart to będzie coś
    wiedziała. Pani zadzwoniła powiedziałem co i jak podałem PESEL i po
    sprawdzeniu usłyszałem "Nic dla Pana nie ma" - hmmmmm ot całe Multi, albo
    być może ktoś chciał coś wyłudzić, ale w to raczej wątpię (chociaż nie
    wykluczam).

    Xenocide

  • 25. Data: 2008-01-25 19:43:46
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "bob" <1...@x...pl> wrote in message
    > Zapraszam do na prowincję, u mnie jest np. 2 bankomaty cash4you i
    > żadnych euronetów czy bzwbk.

    cash4you tez jest darmowy do wyplat z mbanku.

  • 26. Data: 2008-01-25 19:50:03
    Od: "Prof_Ex" <p...@g...pl>

    bob <1...@x...pl> napisał(a):

    > Zapraszam do na prowincję, u mnie jest np. 2 bankomaty cash4you i
    > Ĺźadnych euronetĂłw czy bzwbk.

    Bankomaty Cash4you sa bezprowizyjne dla klientow mBanku :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 27. Data: 2008-01-25 19:53:45
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > sprawdzeniu usłyszałem "Nic dla Pana nie ma" - hmmmmm ot całe Multi, albo
    > być może ktoś chciał coś wyłudzić, ale w to raczej wątpię (chociaż nie

    Ja w kazdym razie na chwile obecna wyslalem wypowiedzenie KK (pewnie juz
    dotarlo), a za miesiac wysle wypowiedzenie konta (po co mi ono).

    A do wyplacania gotowki zastanawiam sie nad Inteligo (mam tam zamrozone
    konto od kilku lat), a bankomatow PKO BP mam wszedzie pelno.

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2008-01-25 19:55:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    bob napisał(a):
    > Zapraszam do na prowincję, u mnie jest np. 2 bankomaty cash4you i
    > żadnych euronetów czy bzwbk.
    > Niezła opcją jest Nordea/Spektrum do wypłat + BGZ/plan internetowy bez
    > karty do przelewów.

    No dobrze, ale to ze tak powiem mnie raczej srednio dotyczy :)

    --
    Mithos

  • 29. Data: 2008-01-25 23:52:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 10:21, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > A ja dzisiaj przelew robiłem i patrzę a tam na kk skoczył limit z 4k na
    > 5,8k czyli o 45% do góry, więc na razie zostawię na te rachunki. I powoli
    > szykuje się na wyprawę do mille ;)

    Moze rok posiadania ci sie konczy?
    U mnie limit sie nie zmienil, a dzieki sezonowi grzewczemu
    wykorzystuje go prawie idealnie (rachunki za gaz).

  • 30. Data: 2008-01-25 23:53:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Sty, 19:55, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > No dobrze, ale to ze tak powiem mnie raczej srednio dotyczy :)

    Piszesz na tej grupie i nie masz konta w mBanku? Heretyk...;)