    From: Marcin Gondek <d...@e...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea - token - oplaty
    Date: Tue, 8 Nov 2011 20:12:43 +0100

    Hej,

    Moze ktos poradzi:

    * zalozone konto Nordea Spectrum - te darmowe
    * token zamiast kart zdrapek, oplata 12 miesiecy po 20zł, potem darmowo
    * bank przez 15 miesiecy po 12 miesiacach nadal pobieral oplate za
    token z automatu z konta
    * cos mi tak kwota rzucila sie oczy, zapytalem bank czemu tak sie dzieje
    * bank oddal 300zl

    Czy moge sie domagac od banku odsetek od bezprawnie pobranych oplat?
    Zakladam ze zwrotem sie przyznal do winy.

    Ktos poradzi moze jakims madrym stwierdzeniem, albo co robic jak bank
    nie bedzie chcial ich oddac, a moze nie mam do nich prawa.

    Dzieki,

    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net