  • 1. Data: 2011-11-08 19:12:43
    Temat: Nordea - token - oplaty
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    Hej,

    Moze ktos poradzi:

    * zalozone konto Nordea Spectrum - te darmowe
    * token zamiast kart zdrapek, oplata 12 miesiecy po 20zł, potem darmowo
    * bank przez 15 miesiecy po 12 miesiacach nadal pobieral oplate za
    token z automatu z konta
    * cos mi tak kwota rzucila sie oczy, zapytalem bank czemu tak sie dzieje
    * bank oddal 300zl

    Czy moge sie domagac od banku odsetek od bezprawnie pobranych oplat?
    Zakladam ze zwrotem sie przyznal do winy.

    Ktos poradzi moze jakims madrym stwierdzeniem, albo co robic jak bank
    nie bedzie chcial ich oddac, a moze nie mam do nich prawa.

    Dzieki,

    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 2. Data: 2011-11-08 20:31:22
    Temat: Re: Nordea - token - oplaty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@e...net> napisał w wiadomości grup

    > Czy moge sie domagac od banku odsetek od bezprawnie pobranych oplat?
    > Zakladam ze zwrotem sie przyznal do winy.

    IMO możesz się domagać odsetek ustawowych (bez ich kapitalizacji), Nordea
    raczej odmówi wypłacenia i będziesz mieć bardzo wysokie szanse na korzystne
    orzeczenie przed Arbitrem.

  • 3. Data: 2011-11-08 21:17:30
    Od: Marcin Gondek <d...@e...net>

    On 2011-11-08 20:31:22 +0000, MarekZ said:

> [...]
    >
    > IMO możesz się domagać odsetek ustawowych (bez ich kapitalizacji),
    > Nordea raczej odmówi wypłacenia i będziesz mieć bardzo wysokie szanse

    Jest sens przy takiej kwocie bawic sie w arbitra (nie wiem jakie sa
    tego koszty)?

    Marcin Gondek / Drixter
    http://drixter.e-utp.net

  • 4. Data: 2011-11-08 22:27:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcin Gondek" <d...@e...net> napisał w wiadomości grup

    > Jest sens przy takiej kwocie bawic sie w arbitra (nie wiem jakie sa tego
    > koszty)?

    Koszty będą równe 20 zł. Do tego koszty ewentualnej przesyłki. Ekonomicznego
    sensu to nie ma, ale dla zabawy albo nabrania wprawy w sporach z bankami,
    czemu nie. Naturalnie wniesiesz o zwrot wszystkich tych kosztów i Nordea Ci
    je zwróci po orzeczeniu Arbitra.

    No a do Nordei w formie reklamacji to już na pewno warto napisać, bo jest
    przecież szansa, że zapłacą dobrowolnie. Odpuszczanie w takich sytuacjach
    prowadzi do tego, że banki mają potem wszystko w dupie. A jak się ich
    pomęczy reklamacjami, to czasami coś poprawią i potem zyskują na tym wszyscy
    klienci. Ja np. obecnie męczę ING już czwartą reklamacją w tej samej
    sprawie, która dotyczy błędnie naliczonych około 4 zł odsetek, gdyż ING
    wydaje się, że mogą zmienić oprocentowanie w tył. I nie odpuszczę, dopóki
    nie oddadzą albo nie będę miał już żadnej możliwości działania.

  • 5. Data: 2011-11-09 12:08:55
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    MarekZ <b...@a...w.pl> wrote on 2011-11-08_23:27
> [...]
    > zmienić oprocentowanie w tył. I nie odpuszczę, dopóki nie oddadzą
    > albo nie będę miał już żadnej możliwości działania.

    Tak trzymać ! :-)

    Pozdr.

    witrak()