eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea - zlecenia stałeNordea - zlecenia stałe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nordea - zlecenia stałe
    Date: Mon, 28 Apr 2003 21:31:11 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <b8k01p$kke$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-6075.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1051558778 21134 62.87.242.187 (28 Apr 2003 19:39:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Apr 2003 19:39:38 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: washko
    User-Agent: Hamster/2.0.0.1
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:238691
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    trochę mnie dziś rano trafiło jak oglądając sobie listę transakcji w Nordei
    ujrzałem, że poszły trzy zlecenia stałe, choć byłem pewien, że miały iść
    dwa. Pamiętałem, że przed weekendem mieszałem coś w zleceniach (dla
    niezorientowanych - zlecenia stałe, to jest sposób wysyłania przelewów z
    datą przyszłą. Kosztują 0,20 mniej niż zwykły przelew ;]) i nie byłem pewien
    czy czasem to nie moja wina (tym bardziej, że kilka dni wcześniej puściłem
    przelewy nie tak jak trzeba).

    Na szczęście w serwisie jest bardzo jak się okazało przydatna funkcja
    Dziennik Zdarzeń. Ten jasno mi pokazał, że w piątek ustawiłem trzy zlecenia,
    ale jedno odwołałem. Czyli bank puścił przelew wbrew mojej dyspozycji.

    Wbrew pozorom ucieszyło mnie to, bo teraz to oni się będą musieli tłumaczyć,
    a nie ja ;] Szczęście w nieszczęściu, że była to mała kwota, która niczego
    nie zmieniała.

    Generalnie sytuacja niedopuszczalna i należą się bankowi wszelkie słowa
    krytyki, ale na szczęście też pochwały.
    Po telefonie na infolinię w ciągu niecałej godziny oddzwonili potwierdzić,
    że to ich błąd, a pieniądze są już z powrotem na koncie (jeżeli nie było ich
    już w banku, to tym większy plus). Trochę później wróciła prowizja i jestem
    zadowolony ze sposobu załatwienia sprawy. Żadnych pism, X telefonów,
    wyjaśniania, niewiadomo czego. Sytuacja oczywista i absolutnie nie powinna
    się zdarzyć, ale nie jestem przekonany, że wszędzie tak sprawnie by to
    poszło. W razie czego mogłem bez problemu przelew puścić drugą sesją...

    Ale tak czy inaczej - uważajcie na odwoływane zlecenia stałe, bo jeśli tego
    nie poprawią, to się można przejechać...

    --
    Pozdrawiam,
    Washko



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1