  • 11. Data: 2003-12-09 12:45:33
    Temat: Re: Nowa TOiP w Lukasie
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Kurka, tak sobie czytam i zdziwienie mnie ogarnia. O co Wy sie bijecie?
    > O jeden zloty miesiecznie? Rozumiem, ze ktos zaczyna sie irytowac, gdy
    > placi bankowi miesiecznie kilkadziesat zlotych, ale kilka?

    A gdzieś wyczytał, że ktoś się o coś "bije"?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 12. Data: 2003-12-09 12:51:23
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ubogacona Anulacja" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    > Kurka, tak sobie czytam i zdziwienie mnie ogarnia. O co Wy sie bijecie?
    > O jeden zloty miesiecznie? Rozumiem, ze ktos zaczyna sie irytowac, gdy
    > placi bankowi miesiecznie kilkadziesat zlotych, ale kilka?

    Ja uważam, że 1 zł na Lukasa to i tak dużo zwłaszcza, że oferują w zamian
    konto oprocentowane na 1%(!!!). Nie dość, że trzymam tam kase i operują nimi
    to jeszcze mam za to płacić...nie sądzę. Trzeba będzie zlikwidować juz się
    zbierałem do tego no i w końcu mam motyw;-) Pozdrawiam HZ

  • 13. Data: 2003-12-09 12:55:11
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A gdzieś wyczytał, że ktoś się o coś "bije"?

    OK walczycie. Zadna roznica.
    1. powod do walki - swiete oburzenie wywolane
    wprowadzeniem/podniesieniem oplat, wyrazem tego oburzenia sa dlugasne
    dyskusje na pbb zawierajace grozby (zamkniecie rachunku) i omowienie
    strategii wojennych (oscylator) itp.,
    2. walka - oscylator miedzy kontami, ostentacyjne likwidowanie rachunkow
    itp.
    3. efekt - strata czasu :-P

    Bartol

  • 14. Data: 2003-12-09 12:55:42
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Tue, 09 Dec 2003 13:51:23 +0100, Harry Zimm napisal/a:
    Trzeba będzie
    > zlikwidować juz się zbierałem do tego no i w końcu mam motyw;-)
    > Pozdrawiam HZ
    a gdzie się przeniesiesz??
    KL

  • 15. Data: 2003-12-09 13:04:09
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > strategii wojennych (oscylator) itp.,
    > 2. walka - oscylator miedzy kontami, ostentacyjne likwidowanie rachunkow

    Marudzisz - nie będę Ci udowadniać, że nie jestem wielbłądem - pojawiła się
    nowa toip, to się ją dyskutuje. No ale Ty jesteś bardzo przywiązany do z
    góry założonych tez - a przez to nudny.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-12-09 13:08:21
    Od: "Harry Zimm" <b...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiekL" <k...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a gdzie się przeniesiesz??
    > KL

    Mam drugie w mBanku;-) zamiast Lukasa założę pewnie w VW, ale pomyslę nad
    tym jeszcze.
    HZ

  • 17. Data: 2003-12-09 13:14:49
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > O jeden zloty miesiecznie? Rozumiem, ze ktos zaczyna sie irytowac, gdy
    > placi bankowi miesiecznie kilkadziesat zlotych, ale kilka?

    Ale wlasnie o te kilka zlotych miesiecznie ludziom na tej grupie chodzi.
    Dla tych 2-3 zl miesiecznie zmieniaja banki, ryzygnuja z kart kredytowych.

    PiotR

  • 18. Data: 2003-12-09 15:09:36
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik PiotR napisał:

    > Ale wlasnie o te kilka zlotych miesiecznie ludziom na tej grupie chodzi.
    > Dla tych 2-3 zl miesiecznie zmieniaja banki, ryzygnuja z kart kredytowych.

    No dobra. IMHO szkoda pradu na takie duperele, ale niech Wam bedzie.

    Bartol

  • 19. Data: 2003-12-09 15:11:41
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Marudzisz - nie będę Ci udowadniać, że nie jestem wielbłądem - pojawiła się
    > nowa toip, to się ją dyskutuje. No ale Ty jesteś bardzo przywiązany do z
    > góry założonych tez - a przez to nudny.

    Ja jestem przywiazany tylko i wylacznie do siebie. :-P A ze nudny.
    Prawde mowiac tez jestescie nudni poszukujac ciagle szansy na urwanie
    bankowi 1 zl miesiecznie. Juz latwiej znalezc sobie lepiej platna prace :-P

    Bartol

  • 20. Data: 2003-12-09 15:13:09
    Od: Ubogacona Anulacja <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Harry Zimm napisał:

> [...]
    > to jeszcze mam za to płacić...nie sądzę. Trzeba będzie zlikwidować juz się
    > zbierałem do tego no i w końcu mam motyw;-) Pozdrawiam HZ

    Jak sadzisz, ile zarabiaja miesiecznie na Twojej kasie? I ile ich
    kosztujesz? Widocznie przestalo im sie oplacac. mBankowi, VWBankowi tez
    sie wkrotce przestanie oplacac. Takie jest zycie.

    Bartol