  • 11. Data: 2005-09-19 13:17:16
    Temat: Re: Nowa użyteczność dla kart kredytowych
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "trainer" <t...@p...org> wrote in message
    news:432d5580$0$6487$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > powinna mieć funkcje szwajcarskiego scyzoryka, poza tym by się przydał MP3
    > player z radiem i flash drive (najlepiej na bluetooth ale może być USB),
    > zegarek i kalkulator czy nawet palmtop oraz żeby działała jako warszawska
    > karta miejska

    Zapomniałeś o aparacie cyfrowym...

    T.

  • 12. Data: 2005-09-19 13:27:59
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-19 15:17- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):

    > Zapomniałeś o aparacie cyfrowym...

    Satelitarny moduł wskazujący położenie najbliższego bezprowizyjnego
    bankomatu, też nie był by od rzeczy...
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 13. Data: 2005-09-19 14:00:19
    Od: SebCz <s...@w...itegotezpl>

    > Satelitarny moduł wskazujący położenie najbliższego bezprowizyjnego
    > bankomatu, też nie był by od rzeczy...

    Dobrze by było, gdyby też ostrzegał, czy nie stoi przy nim jakiś ciekawski
    Wołoszański i nie będzie wyciągał za moimi plecami wydruku z bankomatu...

    --
    --------
    Pozdr

  • 14. Data: 2005-09-20 07:03:26
    Od: "BOP" <r...@a...pl>

    > To jest badanie opinii użytkowników grupy pl.biznes.banki. Jakie
    funkcjonalności
    > powinna mieć Twoja wymarzona karta kredytowa? Jaką funkcjonalność byś dodał,
    > gdybyś miał taką realną możliwość? Odpowiedzi proszę uzasadnić w paru
    zdanianiach.

    Niestety, odpowiedzi jakie padają, raczej miernie są uzasadnione.
    Użytkownikow, ktorzy kreatywnie chca miec wplyw na produkcje lepszych kart
    kredytowych, proszeni sa o odpowiedz. Ta grupa jak najbardziej sluzy do
    zadawania tego typu pytan i prosze mnie nie odsylac na strony www. Gdybys mial
    wymienic swoja karte na inna ciut lepsza to jakie usprawnienie byc dodal?
    Kazda mysl, w miare realna do zastosowania sie liczy.

  • 15. Data: 2005-09-20 07:35:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    BOP wrote:

    > Niestety, odpowiedzi jakie padają, raczej miernie są uzasadnione.

    Ja Ci uzasadnię: propozycje te są po prostu wygodne i fajnie byłoby móc
    sobie piwko kredytówką otworzyć ;-)

    > Użytkownikow, ktorzy kreatywnie chca miec wplyw na produkcje lepszych
    > kart kredytowych, proszeni sa o odpowiedz.

    "Kreatywnie" ;-) ? Nie przedstawiłeś się nawet i chcesz żeby Ci tu ludzie
    "kreatywnie" ? I tak byli mocno kreatywni :-)

    Nikt Cię nie odsyłał na strony www. Padła natomiast propozycja abyś ruszył 4
    litery i zrobił profesjonalną ankietę powieszoną na www.

    >Gdybys mial wymienic swoja karte na inna ciut lepsza to
    > jakie usprawnienie byc dodal? Kazda mysl, w miare realna do
    > zastosowania sie liczy.

    Myślę, że otwieracz do butelek jest realny - wystarczy że karta będzie
    "ciut" grubsza :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-09-20 07:54:51
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-09-20 09:03- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    BOP, gdy pisał(a):

    > Ta grupa jak najbardziej sluzy do
    > zadawania tego typu pytan i prosze mnie nie odsylac na strony www.

    Możesz zadawać pytania jakie chcesz, a my będziemy odpowiadać jak nam
    się podoba. Gdybyś nie zauważył: odpowiedzi sugerują, że pytanie
    powszechnie uznano tutaj za głupie.
    Przy okazji - nie nazywaj tego co robisz badaniem opinii publicznej. Nie
    ma takiej metody badawczej, której standardy spełniałaby Twoja niezdarna
    próba.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 17. Data: 2005-09-20 09:50:41
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przy okazji - nie nazywaj tego co robisz badaniem opinii publicznej.
    > Nie ma takiej metody badawczej, której standardy spełniałaby Twoja

    Spoko, zapewne to jego "badanie" zakonczy sie w dniu 21 wrzesnia, a
    22-go zada jakies nowe pytanie otwarte. ;-P

    marekz

  • 18. Data: 2005-09-20 11:03:42
    Temat: Re: Nowa użyteczno?ć dla kart kredytowych
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    20 Sep 2005 09:03:26 +0200, w <3...@n...onet.pl>, "BOP"
    <r...@a...pl> napisał(-a):

    > Gdybys mial
    > wymienic swoja karte na inna ciut lepsza to jakie usprawnienie byc dodal?
    > Kazda mysl, w miare realna do zastosowania sie liczy.

    Możliwość bezprowizyjnej wypłaty z bankomatu -- tak jak w przypadku
    elektronicznej. Odpadnie problem noszenia dwóch kart...

  • 19. Data: 2005-09-20 11:06:12
    Temat: Re: Nowa uĹźytecznoÂśÄ? dla kart kredytowych
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik wrote:
    > 20 Sep 2005 09:03:26 +0200, w
    > <3...@n...onet.pl>, "BOP"

    > Możliwość bezprowizyjnej wypłaty z bankomatu -- tak jak w przypadku
    > elektronicznej. Odpadnie problem noszenia dwóch kart...

    Taka możliwość już jest - dają ją KK Rajfiego. O odsetki nie pytałeś :-D

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-09-20 11:08:19
    Temat: Re: Nowa uĹĽytecznoÂ?Ä? dla kart kredytowych
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 20 Sep 2005 13:06:12 +0200, w <dgoqgl$huq$1@inews.gazeta.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Taka możliwość już jest - dają ją KK Rajfiego. O odsetki nie pytałeś :-D

    Bo nie zaznaczyłem, że nie chodzi mi o obciążanie wypłatą rachunku KK, lecz
    konta :)