  • Data: 2005-10-19 07:38:20
    Temat: Nowe bledy nowego systemu (Lukas)
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tym razem nie po to żeby się skarżyć, że leży (bo leży), ale żeby
    pochwalić kreatywność.
    Już wcześniej wskazywano tutaj różne zabawne komunikaty, które nowy
    system generuje. Dzisiaj wygenerowało mi co następuje:
    "Błąd działania systemu. (EMCI:40002)"
    Niby nic zabawnego. Ale, kiedy z ciekawości (czyżby był to 40002 rodzaj
    błędu nowego systemu?) nacisnąłem znak zapytania, to otrzymałem
    następujące wyjaśnienie:
    "Błąd. Proszę spróbować ponownie."

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****