  • 31. Data: 2002-10-17 11:11:29
    Temat: Re: Nowosci multi - KK ;)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aolngi$9k5$1@news.tpi.pl...
    > Podaj choc jeden przypadek kiedy rozliczenie bylo korzystniejsze (z data
    > transakcji i kursem)

    Ja miałem lepsze kursy MC Citi w Pradze niż w kantorach na Śląsku. W
    kantorach były po ok. 14 zł (100 koron), na MC Citi były po ok 13.5.

    K. Kowalski

  • 32. Data: 2002-10-17 12:42:01
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aom5t3$ght$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Ja miałem lepsze kursy MC Citi w Pradze niż w kantorach na Śląsku. W
    > kantorach były po ok. 14 zł (100 koron), na MC Citi były po ok 13.5.

    juz pisalem o koronie. Pytanie dotyczylo dolarow.

    D.

  • 33. Data: 2002-10-17 12:53:28
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > juz pisalem o koronie. Pytanie dotyczylo dolarow.

    Chcesz mi powiedzieć, że na Śląsku dolary będą miały lepsze kursy (w
    stosunku do bankowych) niż korony?

    K. Kowalski

  • 34. Data: 2002-10-17 13:57:02
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aombsa$kkk$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Dave" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Chcesz mi powiedzieć, że na Śląsku dolary będą miały lepsze kursy (w
    > stosunku do bankowych) niż korony?

    oczywiscie. A co w tym dziwnego ?

    D.

  • 35. Data: 2002-10-17 13:59:36
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > oczywiscie. A co w tym dziwnego ?

    Przecież jest dużo większy ruch w koronach niż w dolarach. Dolarami nie
    obracam, a korony kupuję/sprzedaję regualarnie (wyjazdy do Czech).

    K. Kowalski

  • 36. Data: 2002-10-17 14:04:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Oct 17, 2002 at 03:59:36PM +0200, Krzysztof Kowalski wrote:

    > Przecież jest dużo większy ruch w koronach niż w dolarach. Dolarami nie
    > obracam, a korony kupuję/sprzedaję regualarnie (wyjazdy do Czech).

    A kiedy w tvn wystepujesz? oczywiscie z rozmazana twarza? ;-)

    --

    --w

  • 37. Data: 2002-10-17 15:04:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dave" <u...@p...onet.pl> writes:

    > Podaj choc jeden przypadek kiedy rozliczenie bylo korzystniejsze (z data
    > transakcji i kursem)

    W tej chwili jest kiepski kurs, wedlug telegazety kantory 4.2075,
    Millennium 4.208 (widocznie kurs sredni w banku jest wyzszy, bo
    sprzedaz dolarow: kantory 4.0805, bank 4.10 - nawet tu widac, ze
    widelki sa wieksze w kantorach, oczywiscie w Warszawie).

    Ale to akurat malo ciekawy przyklad. Ciekawszy: druga polowa marca 2002,
    Argentyna. Nie wiem jaki byl dokladnie kurs dolara w banku, ale
    przeliczylem po srednim kursie kantorowym (sprzedazy dolara, zwykle
    sa bardzo podobne, a tu nie chodzi o az taka dokladnosc). Kursy peso
    tam: 2.3 przy sprzedazy dolarow 2.5, kursy z Millennium: od 2.7x do 3.30
    peso za dolara :-)

    Wiem, nie mozna na to liczyc.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 38. Data: 2002-10-17 15:36:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Dave" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > z testow Lidki kilkunastoma kartami nie udalo sie jej nigdy osiagnac
    > lepszego kursu w przypadku DM. Podaj swoj przypadek - date, karte i kurs.

    Niestety, nie ma juz podgladu do operacji w handlobanku :-/

    --
    JaKi

  • 39. Data: 2002-10-18 08:00:41
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:aomfob$n6s$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > "Dave" <u...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Przecież jest dużo większy ruch w koronach niż w dolarach. Dolarami nie
    > obracam, a korony kupuję/sprzedaję regualarnie (wyjazdy do Czech).

    plynnosc waluty to nie ruch w kantorach ale obrot dewizowy za pomoca
    transakcji na rynku pienieznym. W koronach praktycznie zerowy.

    D.