  • 1. Data: 2005-10-11 07:37:57
    Temat: Nowy Lukas - loteria
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    Zleciłem wczoraj dwa przelewy za symboliczną kwotę 10 zł.
    Pierwszy w kilka minut po tym, jak system ruszył, drugi z kwadrans później.
    Pierwszy został zrealizowany, pieniądze z drugiego zaginęły w Matriksie.
    Pewnie dojdą na dziś.

    Dziesięć złotych różnicy w portfelu nie robi, ale gdybym zamiast testowego
    przelewu zlecił spłatę karty kredytowej w innym banku, to miałbym zgryz i
    pewnie portfel chudszy o karną opłatę za nieterminową spłatę plus odsetki.

  • 2. Data: 2005-10-11 07:44:42
    Temat: Re: Nowy Lukas - loteria
    Od: "PB" <e...@N...gazeta.pl>

    PB <e...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Pierwszy został zrealizowany, pieniądze z drugiego zaginęły w Matriksie.

    Przy okazji, wczoraj przechodziłem obok placówki Lukasa. Tłum ludzi nie
    mnieścił się w środku i kolejka na zewnątrz liczyła z pięćdziesiąt osób.

    Dziesiąty każdego miesiąca, to dość popularny termin różnych spłat. Nie dziwię
    się ludziom, że klnąc pod nosem pokornie stali, by jednak zdążyć ze spłatą.

  • 3. Data: 2005-10-11 12:46:35
    Od: "pawelf" <p...@o...pl>

    Użytkownik "PB" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziwię
    > się ludziom, że klnąc pod nosem pokornie stali, by jednak zdążyć ze

    Bez względu na dzień tam są zawsze kolejki. Niemal, jak w PKO kiedyś (a moze
    nadal).
    "Tak nie powinno być w każdym banku"
    pawelf

  • 4. Data: 2005-10-11 12:59:09
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Bez względu na dzień tam są zawsze kolejki. Niemal, jak w PKO kiedyś (a
    > moze nadal).
    > "Tak nie powinno być w każdym banku"

    kolejki jak kolejki.

    najbardziej irytują młodzi uczniowie/studenci/praktykanci (?).
    atakują w drzwiach niczym wykidajło/portier - zagradzając sobą drogę wgłąb
    sali.
    recytują swoje "czym mogę pomóc?", po czym i tak kierują do stanowiska, do
    którego sam klient by podszedł - bo nic nie wiedzą!
    każde moje wejście to atak młodego człwoieka z plakietką "młodszy
    doradca/uczę się" - "w czym mogę pomóc", po czym marszczy czoło, bo i tak
    nic nie wie.

    jeśli ktoś z lukasa to czyta: wycofajcie tych ludzi, zachowujących się jak
    knajpiany wykidajło!

    janke