  • 1. Data: 2005-10-11 06:58:27
    Temat: problemy z lukasem
    Od: <a...@n...pl>

    Przy probie logowania do e-banku otrzymuje taki komunikat:
    Operacja nie może być w tej chwili wykonana. Prosimy spróbować później.
    Nie mam opcji z korzystania z operacji przez telefon, zreszta do Lukasa tez
    nie mozna sie dodzwonic.
    Do najblizszego oddzialu banku mam prawie 50 km, a ze jestem osoba
    niepelnosprawna, wiec chyba powinienem zamowic taksowke na koszt banku i
    pojechac do oddzialu wykonac operacje na swoim koncie?
    A co z odsetkami za nieterminowe dokonanie przelewow?

    Pzdr.
    FX

  • 2. Data: 2005-10-11 07:03:33
    Temat: Re: problemy z lukasem
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-10-11 08:58- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    a...@n...pl, gdy pisał(a):
> [...]
    > pojechac do oddzialu wykonac operacje na swoim koncie?
    > A co z odsetkami za nieterminowe dokonanie przelewow?

    Przed chwilą się logowałem. Co prawda nie wszystko jeszcze działa (brak
    podglądu lokat, ustawienia konta), to jednak system przyjął dyspozycję
    przelewu. Teraz zobaczymy co z nią zrobi...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-10-11 07:33:48
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Operacja nie może być w tej chwili wykonana.

    Mam to samo. Długo to potrwa? Dzwonił ktoś może do nich?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 4. Data: 2005-10-11 09:57:31
    Od: <a...@n...pl>

    Info ze strony lukasa:
    " Przerwa w działaniu e-Banku
    W związku z rozbudową i aktualizacją systemu informatycznego LUKAS Banku, w
    ciągu kilku najbliższych dni LUKAS e-Bank będzie niedostępny w godzinach
    23:00 - 06:00. Za związane z tym niedogodności przepraszamy. "
    A ja dalej nie moge sie dostac do e-banku.

  • 5. Data: 2005-10-11 12:15:10
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 11 Oct 2005 08:58:27 +0200, <a...@n...pl> wrote:

    >Do najblizszego oddzialu banku mam prawie 50 km, a ze jestem osoba
    >niepelnosprawna, wiec chyba powinienem zamowic taksowke na koszt banku i
    >pojechac do oddzialu wykonac operacje na swoim koncie?
    A co masz w umowie na ten temat?

    >A co z odsetkami za nieterminowe dokonanie przelewow?
    A co w umowie?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 6. Data: 2005-10-11 12:51:35
    Od: "fx" <a...@n...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > A co masz w umowie na ten temat?

    Tylko to: "bank nie ponosi odpowiedzialnosci za brak mozliwosci korzystania
    z LUKAS e-Banku, wynikajacy z przyczyn od Banku niezaleznych."
    Wynikle przyczyny sa raczej zalezne od banku (niedzialajacy nowy system) i
    moge dochodzic rozszczen zgodnie z kc.

    > A co w umowie?

    Nic nie ma.