  • 1. Data: 2007-10-14 21:42:47
    Temat: Nowy konkurs w Citi dla płacących kk
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    Chyba nie było na grupie, albo ja niezbyt dokładnie archiwum
    przeglądnąłem:
    http://www.online.citibank.pl/portal/karta_kredytowa
    _citibank2.html

    Do zgarnięcia Audi TT :)

    Xenocide

  • 2. Data: 2007-10-14 21:45:52
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla płacących kk
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:20071014234247.20d7369a.bart@hashzero.net...

[...]

    O i taki pomysł na loterię mi sie bardzo podoba. :-) No to trzeba będzie tym
    nieszczęsnym citkiem popłacić trochę a nie tylko w kółko przelewy i
    przelewy. :-)

    marekz

  • 3. Data: 2007-10-14 21:58:02
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
    > O i taki pomysł na loterię mi sie bardzo podoba. :-) No to trzeba będzie
    > tym nieszczęsnym citkiem popłacić trochę a nie tylko w kółko przelewy i
    > przelewy. :-)

    a mnie zdenerwowali w poprzedniej edycji gdy byla do wygrania BMW,

    trafila mi sie zgodnosc 2 cyfr wiec wtedy to bylo 50zl nagrody... ale
    nagrody nie dostalem , bo miejsce transakcji bylo oblsugiwane przez zlego
    "operatora" i transakcji mojej citi bank nie widzial on-line zaraz po
    zakupach
    teraz regulaminu nie czytalem ale wtedy po rozmowie z infolinia wczytalem
    sie i rzeczywiscie tak bylo

    potem juz nie przytrafilo sie juz takie "szczescie" zgodnosci cyfr, trzeba
    probowac - a wspomniane miejsce to market Champion (maly carefour)-
    przynajmniej nie robilem juz codziennie zakupow aby zwiekszyc ilosc "szans"
    , wiec ucierpial sklep hehe

  • 4. Data: 2007-10-15 05:25:20
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla paccych kk
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 23:58:02 +0200, Damian napisał(a):

> [...]
    > carefour)- przynajmniej nie robilem juz codziennie zakupow aby zwiekszyc
    > ilosc "szans" , wiec ucierpial sklep hehe

    Ja to raczej na starcie szans nie mam, bo citek wcisnął mi kk, na której
    4 ostatnie cyfry to 0000 :/

    Xenocide

  • 5. Data: 2007-10-15 07:29:50
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 23:42:47 +0200, Bartosz 'xbartx, Nowakowski
    napisał(a):

    > Chyba nie było na grupie, albo ja niezbyt dokładnie archiwum
> [...]

    Może ktoś wie jak wylicza się kod autoryzacji,
    czy są to liczby losowe czy
    ciąg rosnący?
    czy kod jest przypisany do terminalu/sprzedawcy/merchanta?

  • 6. Data: 2007-10-15 08:01:24
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@x...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Może ktoś wie jak wylicza się kod autoryzacji,
    > czy są to liczby losowe czy
    > ciąg rosnący?
    > czy kod jest przypisany do terminalu/sprzedawcy/merchanta?

    Mam podejrzenie, że są to wartości losowe albo że algorytm nie jest prosty.
    Czasami robie kilka transakcji pod rząd w tym samym terminalu. Nigdy nie
    udało mi się wyłapać żadnej regularności dla kodów autoryzacji (za wyjatkiem
    Amex'a gdzie one zawsze były przynajmniej w porządku rosnącym).

    marekz

  • 7. Data: 2007-10-15 08:46:18
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

> [...]
    > udało mi się wyłapać żadnej regularności dla kodów autoryzacji (za wyjatkiem
    > Amex'a gdzie one zawsze były przynajmniej w porządku rosnącym).

    google wypluły że kod autoryzacyjny w przypadku Citibank generuje Citibank
    czyli du.a blada audi nie będzie ;)
    A swoją drogą to szacunek za pomysł, niezły skok na kase
    (cokolwiek by to znaczyło)

  • 8. Data: 2007-10-15 08:52:26
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    > google wypluły że kod autoryzacyjny w przypadku Citibank generuje Citibank
    > czyli du.a blada audi nie będzie ;)

    Czyli Citibank juz wie komu wygeneruje kod szczescia ? To co to za "loteria"
    ? To raczej rozdawnictwo nagrod wytypowanym klientom...Powinni zabronic tej
    "loterii" bo to niezly przekret.

  • 9. Data: 2007-10-15 08:59:19
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    > Czyli Citibank juz wie komu wygeneruje kod szczescia ? To co to za "loteria"
    > ? To raczej rozdawnictwo nagrod wytypowanym klientom...Powinni zabronic tej
    > "loterii" bo to niezly przekret.

    To nie będzie klient, to będzie _klient_
    (coś jak pociąg a pociąg pod specjalnym nadzorem)
    obstawiam nowa dziewczynę wiceprezesa ;)

  • 10. Data: 2007-10-15 09:06:24
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]

    > czyli du.a blada audi nie będzie ;)
    > A swoją drogą to szacunek za pomysł, niezły skok na kase

    Kurczę, a czy to czasem nie zależy od tego kto obsługuje dany terminal? Nie
    jest to tak, że Citibank generuje kod autoryzacyjny dla wszystkich kart
    autoryzowanych przez swoje terminale?

    Anyway, myślę że nie wprowadzili w algorytmie zmian aby pożądany kod się nie
    mógł wygenerować, po to aby zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych. Zbyt duże
    prawdopodobieństwo że to by wyszło na jaw. Chociaż w tym kraju to już sam
    nie wiem.... :-)

    marekz