  • 41. Data: 2007-10-17 11:45:12
    Temat: Re: Nowy konkurs w Citi dla p?ac?cych kk
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Czesto dzwonia, ze maja dla mnie super hiper oferte, poszedlbys?

    oferte mozna zalatwic przez telefon, w oddziale bylem 2 x - jak oddawalem
    znaleziona w bankomacie karte i jak zmienialem zdjecia na kartach
    przeczytaj dokladnie, ja mowilem o milej niespodziance a nie ofercie,
    wydzwiek ma rozny choc podobnie brzmi
    i po mila niespodzianke poszedlbym

  • 42. Data: 2007-10-17 21:15:01
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Damian <x...@o...pl> wrote:

    > przeczytaj dokladnie, ja mowilem o milej niespodziance a nie ofercie,
    > wydzwiek ma rozny choc podobnie brzmi
    > i po mila niespodzianke poszedlbym

    "mam dla Pana mila niespodzianke"
    w oddziale:
    "zwiekszymy panu limit KK o 10zl"
    :)

    a.

  • 43. Data: 2007-10-18 05:54:42
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > "mam dla Pana mila niespodzianke"
    > w oddziale:
    > "zwiekszymy panu limit KK o 10zl"
    > :)

    widze, ze tyle masz wspolnego z kartami citi co rydzyk z katolicyzmem

    citi zwieksza limit bez twojego pytania, nie dzwoni i nie o 10 zl :)