eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO bezpieczenstwie zakupow Multibank , Ralfi , BPh - nocne transakcje na wieksze kwoty .... › Re: O bezpieczenstwie zakupow Multibank , Ralfi , BPh - nocne transakcje na wieksze kwoty ....
    From: "fafik" <tomekogo[kasujto]@[kasujto]poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O bezpieczenstwie zakupow Multibank , Ralfi , BPh - nocne transakcje na
    wieksze kwoty ....
    Date: Tue, 12 Sep 2006 12:26:28 +0200

    Ja w sprawie BPH
    jeśli bardzo przymkniesz oczy, to moze nawet bedzie Ci dobrze.
    - internetowy serwis do obsługi kart częsciej nie działa poprawnie niz
    działa - to nie pokazuje historii transakcji, to transakcje na niewłasciwych
    kartach (mam kilka dodatkowych), to rożne dziwne rzeczy w okresach
    rozrachunkowych, albo po prostu "Ta strona "chwilowo" (cudzysłów ode mnie)
    nie działa spróbuj pózniej" - ostatnio probowąłem przez chyba 3-4 dni i to
    samo.
    - co do bezpieczeństwa zakupów - to o ile wiem BPH nigdy nie dzwoni na
    potwierdzenie transakcji.
    - aczkolwiek jeden wielki PLUS .... - szybko rozpatrują reklamacje (których
    mam na swoim koncie co najmniej kilka) ;-)

    A z realnych plusów... - praktycznie cały czas jest promocja i karta w I
    roku jest za free, a jak jej często uzywasz średnio 1500 na miesiąc to i
    wznowienia sa gratisowe

    Ale RORu to nie polecam - jedyny i wartościowy plus to darmowe przelewy
    internetowe - WSZYSTKIE!!!, ale inne rzeczy.... no comments
    nie mam czasu się rozpisywac, a byłóby o czym
    pozdrawiam
    fafik