  • Data: 2004-08-27 10:32:04
    Temat: O przyjmowaniu platnosci karta - przypadek wlasny
    Od: "Sawinski Piotr" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja z dnia dzisiejszego.
    Wroclaw, ul. Bystrzycka, firma NovaGips Sp z o.o.
    Do zaplaty ok 24zl. (3 worki zaprawy cementowej)

    Pan informuje mnie, ze platnosci karta od 25 zl, a chyba raczej od 50 zl (wiec
    sam nie wie, tak sadze). Pytam sie dlaczego. Odpowiedz: bo tak i czy mam
    gotowke. Prosze wiec o numer do centrum autoryzacji, chce sie zapytac sie czy
    sprzedawcy tak moga. Ostatecznie sam spisuje numer z POSa i dzwonie do PolCardu.
    Mila Pani informuje mnie, ze oni nie ingeruja w takie sprawy, gdyz umowa o
    niczym takim nie mowi, ale wiedza, ze sprzedawcy czasami tak robia. Ogolnie nic
    nie poradzi. W miedzy czasie Pani z NovaGipsu wtraca mi sie do rozmowy krzyczac,
    ze tak robia i niech sobie skarze.

    Wnioski:
    1. NovaGips ma w du... klientow.
    2. PolCard ma w tym samym swoje pieniadze.

    Pytania:
    Kiedy sytuacja sie wyprostuje?

    --
    Sawinski Piotr