  • Data: 2004-08-27 10:50:19
    Temat: Re: O przyjmowaniu platnosci karta - przypadek wlasny
    Od: "Harry Zimm" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sawinski Piotr" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cgn2k2$2qn$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sytuacja z dnia dzisiejszego.
    > Wroclaw, ul. Bystrzycka, firma NovaGips Sp z o.o.
    > Do zaplaty ok 24zl. (3 worki zaprawy cementowej)
    >
    > Pan informuje mnie, ze platnosci karta od 25 zl, a chyba raczej od 50 zl
    (wiec
    > sam nie wie, tak sadze). Pytam sie dlaczego. Odpowiedz: bo tak i czy mam
    > gotowke.

    Wrocław, Bardzka sklep Champion....do zapłaty 4.18 niestety nie mam gotówki
    więc wyciągam kartę Pani mnie informuje, że płatność kartą dopiero od 5 zł;)
    W Rossmannie jest chyba od 20 zł...ciekawe. Wiem, że płacąc kartą dana firma
    płaci ileś tam % za operacje więc wystrzegają się zakupów za które mało się
    płaci..taka prawda. Pozdrawiam HZ