  • 1. Data: 2011-03-13 22:17:19
    Temat: OF - poprawki w systemie
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W OF od ok. tygodnia zauważyłem, że znacząco poprawiła się sprawa
    "odświeżania" stanu kont. Nie ma już sytuacji, jakie zdarzały mi się
    poprzednio - np. na koniec dnia trzeba było pisać wiadomość, żeby
    zaktualizowali stan rachunków, jeżeli były przelewy przychodzące.

    Można też, wreszcie, zlecać przelewy przyszłe na kwotę wyższą od tej,
    która znajduje się obecnie na rachunku.

    Pewnie podobnie jest w GO.

  • 2. Data: 2011-03-13 22:40:40
    Temat: Re: OF - poprawki w systemie
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "XYZ" <j...@m...bin> wrote in message news:iljfpk$fr7$1@news.onet.pl...
> [...]
    >zaktualizowali stan rachunków, jeżeli były przelewy przychodzące.
    >
    > Można też, wreszcie, zlecać przelewy przyszłe na kwotę wyższą od tej,

    W GO juz jakis czas temu zauwazylem, ze poprawili te 'niedorobke' z
    przelewami przyszlymi.