  • 1. Data: 2011-03-14 11:13:34
    Temat: czy w pl da sie wymienic dinary(algieria) na zlotowki?
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    j/w
    w kantorach slyszalem nie ma szans
    obdzwonilem pare bankow i tez nie ma takiej mozliwosci.

    2gie pytanie
    mam troszke euro - 800
    lepiej 3ymac czy wymienic na zlotowki i wrzucic na oszczednosciowke 3% ?

  • 2. Data: 2011-03-14 11:24:17
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 14 Mar 2011 12:13:34 +0100, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:

    >2gie pytanie
    >mam troszke euro - 800
    >lepiej 3ymac czy wymienic na zlotowki i wrzucic na oszczednosciowke 3% ?

    a jaki będzie kurs euro względem złotówki w momencie, gdy będziesz je
    potrzebował? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-03-14 11:42:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "yoytek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > 2gie pytanie
    > mam troszke euro - 800
    > lepiej 3ymac czy wymienic na zlotowki i wrzucic na oszczednosciowke 3% ?

    Ile płacisz za prawidłową odpowiedź? :)

  • 4. Data: 2011-03-14 11:56:45
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    nie wiem kiedy bede ich potrzebowal
    euro stoi chyba niezle teraz wiec myslalem zeby wymienic na pln i wrzucic na
    oszczednosciowke 3% do tego co juz tam lezy,
    a nie 3ymac je w domu

  • 5. Data: 2011-03-14 11:57:05
    Od: "yoytek" <y...@o...pl>

    zaplata bedzie slowo dziekuje
    tylko nie wiem czy to wystarczy :)

  • 6. Data: 2011-03-14 12:13:34
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > a jaki będzie kurs euro względem złotówki w momencie, gdy będziesz je
    > potrzebował? :-)

    Może kto wywróży ;-)
    http://mojeinwestycje.interia.pl/wykres?wlid=292

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2011-03-14 12:37:44
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 14 Mar 2011 12:56:45 +0100, "yoytek" <y...@o...pl> wrote:

    >nie wiem kiedy bede ich potrzebowal

    nie złapałeś ironii :-)

  • 8. Data: 2011-03-14 12:57:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 12:13:34 +0100, yoytek napisał(a):

    > 2gie pytanie
    > mam troszke euro - 800
    > lepiej 3ymac czy wymienic na zlotowki i wrzucic na oszczednosciowke 3% ?

    Kiedyś już chyba ktoś udzielił dosyć sensownej odpowiedzi na tego typu
    pytania. Było to coś mniej więcej takiego:

    "Grupa wróżek jest na serwerze obok"

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-03-14 14:39:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.03.2011 12:13), yoytek wrote:
    > j/w
    > w kantorach slyszalem nie ma szans
    > obdzwonilem pare bankow i tez nie ma takiej mozliwosci.

    To zależy czy wybierasz kiedykolwiek do Algierii. Jeżeli tak - to
    trzymałbym na tą okoliczność. Wyjdzie taniej.

    p. m.

  • 10. Data: 2011-03-14 23:25:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > j/w
    > w kantorach slyszalem nie ma szans
    > obdzwonilem pare bankow i tez nie ma takiej mozliwosci.

    A jest to wogole waluta wymienialna?
    Bo np. takie funty egipskie nie sa wymienialne. Nie wolno ich w zasadzie
    wogole wywozic poza Egipt. Wymiana na inne waluty odbywa sie tylko w
    egipskich kantorach.

    Za komuny zlotowka tez byla niewymienialna - tylko w PRL mozna ja bylo
    legalnie nabyc.

    Pozdrawiam
    SDD